Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לפני הסועד הראשון – טיפ חשוב לתכנון המסעדה

 בית קפה בירושלים. צילום: תרבוש – בילויים לדתיים

בניתם תפריט בקפדנות, בחרתם את חומרי הגלם המשובחים, עיצבתם בזהירות את המסעדה ולכל כיסא ומפה יש השפעה רבה על החווייה שאתם מציעים ללקוחות שלכם. אלא שרבים מבעלי המסעדות שוכחים להעניק את תשומת הלב הזו גם לחלקה החיצוני של המסעדה. זאת, למרות שסועדים נוטים להעדיף לשבת דווקא בחוץ, תחת כיפת השמים, ובהתאם מגיעה להם חוויה לא פחות טובה, עם טעם נפלא והמון סטייל. אם כן, זה הזמן לדבר על אחד הנושאים המרכזיים שישפיעו על ההנאה שלהם בעת הביקור: פתרון ההצללה המנצח.

ארוחה דשנה באוויר הצלול ובהנאה מקסימלית

הסועדים בחרו את המנות הטובות ביותר בתפריט, האוכל יצא בדיוק בזמן, המלצר הוסיף חיוך מזמין והלקוחות שלכם עומדים ליהנות מטעמים בלתי רגילים. אלא שהשמש החזקה פוגעת בחוויה כולה, והקרניים העוצמתיות שלה מצליחות להאפיל גם על חומרי הגלם שהשתלבו יחד בצורה טובה והרמונית כל כך. הבשורה הטובה היא שאפשר למנוע את הסיטואציה הזו די בקלות, עם שמשיות מקצועיות. השמשיה האיכותית והחזקה תסוכך על הלקוחות מפני השמש, תספק אווירה נעימה ונינוחה יותר, תאפשר להם ליהנות מהארוחה ובאותה הזדמנות תוכלו למתג אותה כדי שגם עוברי האורח הסקרנים ידעו לאן הם מגיעים – ויעקבו אחר הניחוחות.

לא רק עניין של סטייל – שמשיות ממותגות

כאמור, שמשיות לעסקים יכולות לספק מענה למגוון רחב של צרכים, והנוחות של הלקוחות היא רק דוגמה אחת לכך.  זוהי ללא ספק הדוגמה החשובה מכולן, שהרי חוויית האירוח היא זו שתבטיח לכם לקוחות מרוצים שיגיעו לבקר שוב, ולצדם גם לקוחות חדשים. ובכל זאת, כשאתם בוחרים שמשיה או פתרון הצללה אחר, ודאו שהוא מרשים ומעוצב, ורצוי גם עם מיתוג מתאים. למשל, אם הלוגו והעיצוב הכללי במסעדה נשענים על פלטת צבעים מוגדרת, הרי שגם השמשיה אמורה להשלים את התמונה ולהשתלב באופן הרמוני. לוגו, שם המסעדה או סלוגן מנצח גם הם יעשו את העבודה, ובהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

מעל לכל – בוחרים שמשיות איכותיות וחזקות

אחרי שזיהינו את חשיבות השמשיה, בחרנו את העיצוב המדויק וזיהינו את המידות הנכונות ואת הצבעים המתאימים, כדאי לזכור שהמשתנה המרכזי והחשוב מכולם הוא, כמובן, האיכות. השמשיה העוצמתית היא זו שתשרת אתכם (ואת הלקוחות שלכם) באופן מושלם ולאורך זמן. היא תספק צל, תבטיח אוורור אופטימלי ותישאר יפה ויציבה גם בימים הקרירים והגשומים יותר. בקיצור, אם אתם מחפשים סטייל ונוחות ללא פשרות, השמשיה המקצועית היא בדיוק מה שאתם צריכים.

Exit mobile version