Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לצאת מהקופסה: היעדים הרומנטיים שלא חשבתם עליהם

אם אתם רוצים לחגוג את אהבתכם, להצית מחדש את הרומנטיקה או סתם לטייל יחדיו ביעד רומנטי להפליא – מסע משותף מעבר לים זו דרך נהדרת לעשות זאת.

על פני הגלובוס יש שלל יעדים המזוהים עם מונחי הרומנטיקה – וגם כמה שייתכן ולא חשבתם עליהם, אך הם אוצרים בתוכם הזדמנויות נהדרות לבלות יחד, לגלות תרבויות מרתקות, היסטוריה מעניינת  וליהנות מרומנטיקה בלתי נשכחת. מלאו את המזוודות בלבבות ופרחים ובואו נצא לדרך!

מוסקבה

בירת רוסיה, הנמצאת במרחק כמה שעות טיסה בלבד, היא אוצר תרבותי יפהפה והיא נחשבת לאחת הערים היפות באירופה. הכיכר האדומה, הגנים היפים, הקונצרטים, מופעי התרבות וההיסטוריה המפוארת של מוסקבה הן סיבות נהדרות לבלות בעיר, אך לא פחות חשוב מכך– גם האווירה הרומנטית השוררת בה. טיסות למוסקבה יוצאות בתדירות גבוהה מישראל וכדאי לברר דילים אטרקטיביים ליעד המיוחד הזה.

אחד המקומות היפים והרומנטיים ביותר בעיר הינו גן הרמיטאז', הממוקם במרחק של עשרים דקות בלבד מהכיכר האדומה המפורסמת. נמליץ לכם לבקר במקום. פסעו בין שבילי הגן, עצרו ליד המזרקה המפוארת וקבלו השראה מהעובדה שממש כאן נהג צ'כוב לטייל ולחשוב מחשבות ספרותיות עמוקות. גשר הפטריארך, המיועד להולכי רגל, יזמן לכם טיול זוגי נעים ויספק עבורכם תצפית נהדרת לשקיעה המוסקבאית היפהפיה – אל תשכחו להצמיד מנעול עם שמכם, כמיטב המסורת!

אם הגעתם אל מוסקבה בחורף, תוכלו לשוטט ברחובותיה , אשר יקסימו אתכם לצד מבנים מצופים זהב טהור ופתיתי שלג עדינים אשר נופלים אל הקרקע בשלוות אינסוף תוכלו להחליק יחדיו על הקרח או להתחמם ב"בנייה", סאונה רוסית מסורתית.

יפן

הקסם של המזרח הרחוק בשילוב התרבות הייחודית של יפן, הופך כל מסע אליה למיוחד במינו. בחודשי האביב פורחים עצי הדובדבן ויפן היפה הופכת למושלמת, ממש כמו ארץ אגדות קסומה. בסתיו הגנים והיערות מתמלאים שלכת בצבעי אדום, זהוב וכתום והופכים אותה למופע צבעוני במיוחד – כך שלא משנה מתי תגיעו אליה, תוכלו ליהנות מאווירה רומנטית להפליא.

מהמקדשים והאתרים ההיסטוריים בקיוטו, דרך רחצה במעיינות החמים שבעיירה אונסן, שייט נעים בנהרות הפסטורליים ועד לאיילים המשוטטים בחופשיות בעיר נארה – יפן משלבת בין ישן וחדש באופן מופלא, בין טבע קסום לבין חדשנות מערבית ובין תרבות מרתקת שלא תותיר אתכם אדישים, ולו לרגע.

הפיורדים באיסלנד

אם אתם אוהבים לטייל ומחפשים נופים יוצאי דופן – הפיורדים באיסלנד הם המקום המושלם עבורכם. ארץ האש והקרח מאופיינת במשטחי קרח לבנים, גייזרים, מעיינות חמים ושדות געשיים שחורים. גולת הכותרת של איסלנד היא ללא ספק הפיורדים המערביים. הרכס המפואר יפרוש בפניכם עולם חדש וקסום. לכל פיורד יש את הייחוד שלו וביניהם תוכלו לבקר בשלל כפרי הדייגים הממלאים את החוף. לצד המראות המיוחדים, המגוון העשיר של בעלי הכנף והטבע היפהפה, הפיורדים הם מקור נפלא לשקט ושלווה, אשר יהפכו את הטיול הזוגי שלכם לרומנטי להפליא, הרחק מהמולת היומיום.

באלי

האי האינדונזי באלי הוא משכנם של יערות טרופיים, הרי געש פעילים, חופים יפהפיים, מקדשים ושדות אורז הנמתחים עד האופק. המים התכולים נהדרים לגלישה, באתרי הנופש היוקרתיים הפרושים בכל רחבי האי תוכלו ליהנות מפינוק מושלם, עיצוב בוטיקי יפהפה, ספא ונוף משגע וב"באלי סווינג" תוכלו לקחת חלק באחת האטרקציות המרכזיות באי – נדנדנה הצופה על היערות הטרופיים. אל תשכחו להנציח את החוויה וליהנות מהאווירה המשגעת!

פיג'י

פיג'י הוא אחד היעדים האקזוטיים והנדירים ביותר בעולם, בו תמצאו תרבות מרתקת, מטעי סוכר, טיולי צלילה וחופים עוצרי נשימה. השמים התכולים, החופים הלבנים והעובדה שרוב האיים בפיג'י כלל לא מיושבים, יהפכו את החופשה הזוגית שלכם לרומנטית במיוחד ומלאת שלווה הרחק מהכל. חובבי ההליכה שבינכם יוכלו לשלב את השלווה הזאת עם יציאה לטרקים בין המפלים הגועשים, יערות הגשם והרי הגעש הכבויים.

Exit mobile version