Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לקראת החופש הגדול: 5 רעיונות לטיולים משפחתיים בחו״ל

הורים שרוצים לבלות עם הילדים קצת זמן איכות משותף יכולים לנצל את החופש הגדול ולטוס איתם לחו"ל. מחפשים רעיון לטיול מיוחד ולא יודעים מאיפה להתחיל? קבלו 5 הצעות שונות

החופש הגדול מציב עבור הורים וילדים הזדמנות לצבור חוויות משותפות. כמובן שאי אפשר לבלות את כל יולי ואוגוסט בישראל, לכן רבים בוחרים להזמין טיסות ולהעביר חלק מהחופשה בחו"ל. הבעיה היחידה היא שלא תמיד קל להחליט לאן לטוס – ובשביל זה אנחנו כאן.

הנה למשל 5 רעיונות לטיולים משפחתיים אבל שונים בחו"ל:

  1. טיול מחוף לחוף בארצות הברית

ביקור בארצות הברית הוא תמיד פתרון טוב להורים שמחפשים מה לעשות עם הילדים במהלך החופש הגדול. ארצו של הדוד סם מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל הגילאים, בעיקר אם שוכרים רכב ונוסעים מחוף לחוף. מומלץ לנחות בניו יורק ולהמשיך מערבה, לעבור בלאס וגאס ולקנח עם לוס אנג'לס. אין ילד שיסרב לטיול כזה וגם ההורים יחזרו עם סיפורים לכל החיים.

  1. חופשת הכל כלול בקפריסין

    מתכננים טיול? צילום: pexels

יעדים קרובים כמו קפריסין מתאימים להורים שרוצים לקחת הלוואות מיידיות ולטוס עם הילדים באופן ספונטני. במרחק של חצי שעה-שעה טיסה אפשר להגיע ליעדי נופש מרהיבים, זולים ומאובזרים. כדאי לתת עדיפות לחופשת הכל כלול כדי לחסוך גם את ההתארגנות וניתן להכין מראש את שיעורי הבית בשביל לבחור אטרקציות, פעילויות ואירועים.

  1. הפלגה באניית פאר

הרבה ישראלים מגלים בשנים האחרונות את היתרונות של קרוזים. זו חופשה מושלמת להורים לילדים, כי הם לא צריכים לעשות כלום חוץ מלעלות לספינה ולתת לילדים להתרוצץ בין האולמות והקומות. אניות הפאר החדשות מאובזרות ברמה של סוויטה בבית מלון וגם העצירה ביעדים אקזוטיים משדרגת את החוויה. כמו כן, עלות הקרוז נמוכה מכפי שנהוג לחשוב והיא בכל מקרה מגלמת בתוכה ארוחות ולינה.

  1. טיול פארקים באירופה

ילדים בגילאי בית ספר יסודי ומעלה יכולים לצאת יחד עם ההורים לטיול פארקים באירופה. אפשר ללכת על בטוח עם פארק דיסנילנד בפאריז ולהמשיך לפארקים בספרד, איטליה וגרמניה. לחילופין, ניתן כמובן להתמקד רק במדינה אחת ולצאת לטיולי כוכב מסביב לפארקים המרכזיים. הדגש הוא על מתן תשומת הלב לילדים ועל בחירת מקומות שבהם גם ההורים יכולים ליהנות.

  1. חופשת ספארי באפריקה

היבשת השחורה קרובה מאי פעם לישראל בזכות המון טיסות ישירות שיוצאות מדי יום מנמל התעופה בן גוריון. האופציה הקלאסית לטיול עם הילדים באפריקה כוללת חופשת ספארי, שמאורגנת על ידי חברות תיירות ומותאמת לצרכי ההורים. חופשת ספארי מבטיחה חוויה אקסקלוסיבית לילדים ומיועדת עבור חובבי הטבע והחיות. החופשה נערכת במקומות נוחים ונגישים לילדים והיא בטוחה לחלוטין. כל מה שצריך לעשות הוא למצוא תאריך פנוי ולהזמין את החופשה כמה שיותר מוקדם.

Exit mobile version