Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לראשונה במשכנה החדש: נפתחה תערוכת בוגרי בצלאל השנתית

תערוכת הבוגרים בצלאל האדקמיה לאומנות
קרדיט: עוז שכטר

תערוכת בוגרי ובוגרות בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים נערכה השנה לראשונה בקמפוס החדש ע״ש ג׳ק ג׳וזף ומורטון מנדל.
במסגרת התערוכה מציגים למעלה מ-400 בוגרות ובוגרים מכלל מחלקות האקדמיה את עבודותיהם, בחללים השונים ובאגף בתיה ועידן עופר לאמניות שהפכו לפרק זמן של שבועיים, מכיתות וחללי לימוד למוזיאון ענק.

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו, מיכל הרצוג, ביקרו הבוקר (ה׳)  בתערוכה. בביקורם, סיירו הנשיא הרצוג ורעייתו במחלקות השונות יחד עם נשיא בצלאל, פרופ׳ עדי שטרן, יו״ר חבר הנאמנים של האקדמיה, דן מרידור וסגנית הנשיא, ליאת בריקס-אתגר. כמו כן, נפגשו עם ראשי המחלקות, ארז גביש, ראש המחלקה לתקשורת חזותית, שלי סתת-קומבור, ראש המחלקה לצורפות ואופנה, תמי ברנשטיין, ראש המחלקה לאמנויות המסך ופרופ' ספי חפץ, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי.

בין הפרויקטים שהוצגו בפני הנשיא ורעייתו, עבודות בנושאים חוצי מחלקות, ובהם קיימות ומשבר האקלים; עיצוב וטכנולוגיה – עבודות העוסקות במציאות מדומה, חומרים חכמים, רובוטיקה, גיימינג, ביו דיזיין, חדשנות ועוד.בסיום הסיור העניק פרופ' עדי שטרן שי לנשיא ולרעייתו, את יצירתו של אמיר כהן, בוגר המחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית, המוצגת בימים אלו בתערוכה. הנשיא ורעייתו הודו לבוגר אמיר כהן ולהנהלת בצלאל ולראשי המחלקות, על הסיור המרתק.

מדברי נשיא המדינה, יצחק הרצוג: "שמחנו לבקר בתערוכת עבודות הסיום של הבוגרים והבוגרות, פירות יצירתם, שמדגימים אמנות ישראלית מהי. התערוכה היא מפגן של המגוון היצירתי שקיים בחברה שלנו, לא רק בהיבט היצירות עצמן אלא גם בהיבט המגוון האנושי העומד מאחוריהן – מכל מגדר ומגזר. אני בטוח, כי בצלאל תמשיך להיות בית גידול לאמנים ומעצבים מובילים בתחומם ולשמש מפגש דרכים המחבר בין אוכלוסיות, קהילות, ומגדרים".

Exit mobile version