Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מגוון משחקים מרתקים לזמן איכות משפחתי בתוך הבית

צילום: יח"צ חו"ל

סקאל טויס, היבואנית הרשמית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, מציעה לרגל המצב הביטחוני וחששותיהם של ההורים לצאת עם הילדים לגני השעשועים ומקומות בילוי הומי אדם, משחקים ביתיים לזמן איכות משפחתי, שכל ילדה וילד ישמחו לקבל.  

צילום: יח"צ חו"ל

משחקים אהובים על הילדים של המותגים הכי נחשקים:  ברבי, פישר פרייס, הוט ווילס, דיסני ועוד. עם משחקים כאלה, הם לא ירצו לצאת מהבית.

קאזולו (Kazooloo) – לוח משחק מדליק, ראשון מסוגו שכבר זכה להצלחה בחנויות הצעצועים היוקרתיות באירופה. קאזולו הינו לוח משחק חדשני, אשר באמצעות התממשקות לאפליקציית מובייל משגר דמויות תלת ממדיות אל סביבת המציאות של השחקן. מדובר בפיתוח ישראלי ראשון מסוגו בעולם הצעצועים החכמים, המשלב בין רכיב פיזי (לוח משחק) לבין העולם הווירטואלי, בטכנולוגיית מציאות רבודה (Augmented Reality), טכנולוגיה ה"מלבישה" אלמנטים וירטואליים על סביבת המציאות של המשתמש.

 

קאזולו הוא משחק אקשן מלחמתי שבו השחקן נלחם ביצורי התלת מימד, דרקונים ומפלצות ומנהל קרב יריות תוך כדי תנועה מתמדת במרחב. עבור ההורים מדובר במתנה המעודדת פעילות אקטיבית נמרצת  וזאת בניגוד למשחקי מובייל אחרים, אשר אינם מצריכים דבר מלבד ישיבה ולחיצה על הכפתור.
מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪
מיועד לגילאי 6+

צילום: יח"צ חו"ל

בובות ברבי – בובות הברבי החדשות בדמויות הסרט המצליח "ברבי מלכת הרוקנ'רול", אשר זכה להצלחה מסחררת בקיץ האחרון ולאור זאת ישודר גם בחנוכה בערוץ הילדים. מגוון הבובות המוצעות: בובות ברבי כוכבות רוק וכוכבות רוק מזמרות המחליפות תלבושות:  ברבי קורטני – נסיכה מודרנית מזמרת וכאשר לוחצים על חגורת הבטן משתנה באורח קסום ממלכותית לרוקרית. ברבי אריקה – אף היא מזמרת והופכת מכוכבת רוקרית לנסיכה יפיפייה בקלות . ברבי נסיך – נסיך מדליק ומקסים בתלבושת חליפת הסטן שלו המעוטרת בדפוס הסמל המלכותי. הבנות תוכלנה לשחזר ולשחק שוב את הרגעים האהובים עליהן מתוך הסרט או לתכנן הופעות חדשות וסיפורים משל עצמן.
מחיר: 119.90 – 229.90 ₪.

הוט ויילס Hot Wheels – קולקציה מקורית של מכוניות מהירות שנבנו לטובת תאוצה, כוח, ביצועים וגישה. היום, 40 שנה אחרי, Hot Wheels הינו מותג בינלאומי שמייצר את המכוניות המדליקות ביותר שניתן לדמיין בגדלים הנעים החל ממיניאטורות ועד לגודל מלא. המותג Hot Wheels פופולרי מאד גם בקרב אספנים מבוגרים. בכל שנה, מציגה החברה קו חדש של מכוניות חדשות, מסלולים וסטים של משחק הניתנים להרכבה האחד לשני כך שניתן לייצר ממש עיר של מסלולים.
מחיר המכוניות: 9.90 ליחידה; 44.90-89.90 ₪ למארז של 5 או 10
מחיר המסלולים: 69.90-279.90 ₪

Exit mobile version