Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מגע של שיק קייצי – מבחר מטפחות במבצע

הקיץ בפתח וזה הזמן לרענן את המלתחה, להחליף את בגדי החורף הכבדים והכהים בביגוד קליל וצבעוני ולשדרג כמובן גם את כל האקססוריז. ניתן להוסיף סנדלים, משקפי שמש מדליקים, מטפחות ראש ססגוניות ושלל אביזרים נוספים.

החום הישראלי מהווה הזדמנות נפלאה עבור נשים להוסיף ללבוש שלהן, ממש כמו נשות העולם הגדול,  גם כובעים, מטפחות וכיסויי ראש ללא תלות באמונה דתית. באנגליה, בצרפת ובמדינות נוספות כיסויי ראש הן אמירה אופנתית ויש שפע של כובעים ומטפחות המעטרים את ראשיהן בסטייל מדהים, ניתן למצוא מבחר מטפחות במבצע אם רק פותחים את הראש לטרנד החדש.

בארץ, ישנה דעה כי אך ורק נשים דתיות או מסורתיות מכסות את ראשיהן, מכיוון שמדובר על חיוב הלכתי לעשות כן לאחר הנישואין. נשים מן המגזר החרדי, דתי ומסורתי מכבדות ציווי זה ומכסות את הראש בפאה, כובע או מטפחת, כל אחת בהתאם לקהילה ממנה באה. באופן עקרוני, כיסוי ראש מטעמי דת אינו נחלתן של נשים יהודיות בלבד והוא נהוג בקרב דתות רבות, בעת תפילה, כאות לצניעות או הצהרה שאינן פנויות והן אשת איש. הצורך הזה יצר שפע של אפשרויות ומבחר מטפחות במבצע, אשר ממש כמו כל דבר אחר באופנה ובסטיילינג, כל העת מתחדש ולא מפסיק לרגש.

צילום: הדס

ניתן למצוא אין ספור עיצובים של מטפחות. כל אישה ונערה יכולה למצוא את המטפחת או הצעיף המתאימים לסטייל האישי שלה ולמראה אותו היא רוצה לייצר בכל רגע נתון. ניתן למצוא כיסוי ראש במראה ערב דרמתי, או כזה המתאים ללבוש יום יומי קליל ושגרתי, מטפחות ראש במבצע בצבעים עזים וססגוניים לצד מטפחות וצעיפים בצבעי פסטל עדינים. כל אחת יכולה למצוא את הטקסטורה וההדפס המתאים לאופי ולאופן הלבוש והסטייל האישי. יש מי שמעדיפה פסים, יש מי שאוהבת הדפסים גיאומטריים, יש את הסולידיות ולעומתן הססגוניות שאוהבות להוסיף צבע דומיננטי ללבוש ולחיים.

הקיץ הזה ישלטו שילובים של צבעי כחול, זאת מאחר שחברת הצבעים המפורסמת פנטון הכריזה כי צבע השנה ל-2020 הוא כחול קלאסי. שילובי גווני כחול מן הכהה ועד לתכלת עם שלל צבעים אחרים באין ספור הדפסים ועיצובים. המגמה היום, היא ללכת על מניפת צבעים קלאסית ומוכרת, מרגיעה ונינוחה, תוך שמירה על האמירה האישית והטרנדיות.

נשים יוסיפו צבע למלתחה שלהם באמצעות אקססוריז קלילים כמו המטפחת וישלבו אמירה עיצובית. הצהרה אופנתית על כך שכל אחת יכולה להתלבש בצו האופנה גם אם עליה לענות לדרישות המסורת וההלכה, כיסוי ראש אינו חייב להיות בנאלי וגנרי ובאופן כללי הוא בהחלט יכול להיות פריט אופנתי.

ניתן לראות כי בשנים האחרונות, יותר ויותר נשים חילוניות גם הן רוכשות כובעים ומבחר מטפחות במבצע,  כתוספת לסטייל האישי וההצהרה שלהן שונה לחלוטין, הן שומרות על עצמן מקרני השמש ונזקיה, או שומרות על שיערן מהלחות, לא משנה מה הסיבה כולן מבינות שמדובר באקט אופנתי שמוסיף למראה שלהן הרבה מאוד שיק.

Exit mobile version