Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

המלצה על: מגשי אירוח חלביים

אם יש משהו שמאפיין את כל תושבי ישראל היא שכולנו במירוץ נגד הזמן. רוצים להספיק כמה שיותר ולהפסיד כמה שמעט. אך בין כל המטלות והסידורים אנחנו גם יודעים היטב לפנות זמן לחגיגות ואירועים. אך עם כל הכיף שבאירוע, תמיד יש מישהו שמארגן אותו והחוויה שלו מהדרך לאירוע יכולה להיות לעתים מתישה וחונקת. בגלל שהכנת מזון שיספיק לכמות גדולה של אנשים לוקחת זמן רב ולכם פחות יש ממנו, מצאנו את הפתרון המושלם לאירוע המושלם- מגשי אירוח חלביים!

אז הנה כל הסיבות לכך שמגשי אירוח חלבי צריכים להיות הבחירה הבלעדית שלכם:

שומרים על המשקל בחיוך – כמו המודעות לאיכות הסביבה והפחתת אכילת מוצרי בשר, כך גם עניין המודעות לבריאות הגוף ושמירה על המשקל. אם אתם או האורחים שלכם בעיצומו של תפריט חיטוב- תהיו רגועים כי מהאירוע שלנו לא תצאו רעבים. אז נכון יהיו את הפסטות, הבצקים והגבינות שינקרו לכם מעט את העיניים אך המנות הבריאות מיד יגנבו להם את ההצגה; כריכים מלחם קסטן מחיטה מלאה או לחם מחמצת משביע במילויים שונים ומזינים. אל דאגה- למחמירים שמתנזרים מפחממות תוכלו לבחור במגש של גבינות דלות שומן, סלטים מפנקים, ממרחים עשירים בויטמינים ולקינוח – מגש פירות מתקתק.

צילום: יחצ

צמחונים ונהנים – אין ספק שעם כל המדיה ושוק הדעות החופשי, יותר ויותר אנשים הופכים לצמחונים מסיבות כאלה ואחרות. קייטרינג חלבי הוא הפתרון האולטימטיבי מאחר והוא יכול להתאים גם לצמחונים וגם לאוכלי הבשר שיוכלו ליהנות ממבחר עשיר של דגים טעימים ומגשי גבינות מפנקים. כמובן שאצלנו אף אחד לא נשאר רעב ודאגנו גם לטבעונים שבקהל עם התפריט המגוון שלנו שמכיל בתוכו ממגוון כריכים טבעוניים וסלטים מיוחדים ומרעננים.

כשרים ונהנים – מצפים לאורחים רבים וביניהם שומרי כשרות? יש ברשותכם מטבח לא כשר? הסירו דאגה מליבכם- בקייטרינג "בראשית" כל המזון מוכשר למהדרין בהשגחת הרבנות והמועצה הדתית – קריית אתא, כך שגם עניין הכשרות נפתר ואתם יכולים להיות רגועים שגם חבריכם שומרי הכשרות יהנו מהאוכל הרב שמוגש באירוע.

צילום: יח"צ

אז אחרי שנתנו לכם את כל הסיבות לכך שמגש חלבי זאת הבחירה האידיאלית, אתם מוזמנים להציץ בתפריט המגוון שלנו ולהוריד את סוגיית הכיבוד מליבכם. קייטרינג "בראשית" ידאג שתקבלו את המזון הכי טרי, טעים ובריא שיש, והכי חשוב- שהאירוע שלכם ייזכר לטובה ושכולם יצאו שבעים ובעיקר מרוצים.

מזמינים אתכם לבקר אותנו ולשבת עם אחד מהמומחים שלנו, וביחד נתכנן את האירוע המושלם שלכם.

 

כתובתנו: העצמאות 75, קרית אתא

ליצירת קשר השאירו פרטים

 או חייגו 052-4891044

ניתן ליצור קשר גם באמצעות המייל

BERESHIT.EVENT@GMAIL.COM

מגשי אירוח – כשר למהדרין. צילום: יח"צ
Exit mobile version