Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מדוע חברת פז גרופ עברה להשקיע בנדל"ן בישראל?

למרות ניסיון של שנים בתחום השקות הנדל"ן בחו"ל, חברת פז גרופ ומייסדה, יריב פז, כיום משקיעים את זמנם, ממונם ואת הון לקוחותיהם רק בישראל.  מדוע פז גרופ עברה להשקיע בנדל"ן ישראלי בשנים האחרונות? המשיכו לקרוא. 

יש לא מעט סיבות לכך שאנשים בשנים האחרונות בוחרים להשקיע בישראל, וחברת פז גרופ ומייסדה, יריב פז, ממליצים על אזורים שונים בארץ. למשל, להשקיע בחיפה דווקא עכשיו עשוי להיות רעיון מעולה. זאת, כיוון שחיפה היא העיר השלישית בגודלה בארץ, והיא טומנת לא מעט יתרונות ככזאת. שנית, חיפה היא אחת הערים היחידות בארץ שבה מחירי הדיור יחסית נמוכים, אך התשואה תהיה דווקא גבוהה. בדומה לחיפה, ישנם עוד אזורים לא מעטים בישראל שמציעים מחירי נדל"ן נמוכים ותשואות גבוהות. למשל, נתניה, אשדוד, חדרה, אשקלון ועוד. 

סיבות טובות להשקיע בנדל"ן בישראל

כאמור, בשנים האחרונות יותר ויותר משקיעי נדל"ן נמשכים לאזור של חיפה, וחשוב לזכור שיש סביבה לא מעט ערים קטנות אחרות. למשל, קריית ביאליק או קריית ים, קריית אתא וקריית חיים, נשר, טירת הכרמל ועוד. בהיבט הזה, חיפה מאוד דומה לתל אביב כי הערים הקטנות סביבה הופכות אותה למטרופולין ענק. חברת פז גרופ ממליצה לבדוק גם פרמטרים כמו קרבה לבתי ספר, גני ילדים, קופות חולים ועוד. 

בנוסף,  גם בחיפה וגם באזורים עירוניים רבים בארץ קיימים אמצעי תחבורה רבים ומתקדמים. למשל, בימינו הולכת ונבנית הרכבת הקלה, שעומדת להשפיע במובן מסוים לא רק על הניוד שלנו ממקום למקום, אלא גם על מחירי הדיור. באופן כללי, דירות בקרבת הרכבת הקלה מאפשרות את הגדלת נתח השוק שיהיה מוכן לשכור את הנכס. 

קרדיט:  pixabay.

עוד סיבות להשקיע בנדל"ן ישראלי 

מעבר לקרבה לרכבת, רכבל בצפון ואוטובוסים, יהיה חשוב גם לוודא כי הנכס שלכם ממוקם בקרבה למוסדות השכלה גבוהה. למשל, בחיפה יש לכם את הטכניון, בראשון לציון את המכללה למנהל, את האוניברסיטאות השונות ועוד. 

סיבות נוספות להשקיע בנדל"ן כחול לבן? בואו נדבר על אחד התחומים שאנו מתמחים בייצוא שלו, תחום ההייטק. בישראל יש לא מעט פארקים של הייטק ומתחמי פיתוחים טכנולוגיים שונים, מה שהופך את הנדל"ן באזורים אלו ליקר יותר ומבוקש יותר. 

ההייטק הישראלי והשקעות בנדל"ן בארץ 

בין אם תשאלו את יריב פז או כל יזם נדל"ן אחר, הם יגידו לכם שזה משהו שלא קיים במדינות אחרות. וזו סיבה מעולה להשקיע בנדל"ן ישראלי, כי מעבר למחירי הדיור, זכרו שישראל היא מדינת הייטק. ככזאת, מחירי הדיור צפויים להמשיך לעלות בשנים הבאות. 

אם אתם מעוניינים לקבל ייעוץ השקעות נדל"ן נוסף, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברת פז גרופ, שנוסדה על ידי יריב פז, אחד מיזמי הנדל"ן המובילים בארץ בשנים האחרונות. מאז 2005, רכש יריב פז את ניסיונו בתחום והיה מעורב ביותר מ-1,00 עסקאות שונות ברחבי העולם ובארץ.

Exit mobile version