Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מדוע חשוב להעסיק משווק מכירות לעסק?

מרגישים כי העסק לא מצליח למכור כמו שהוא היה מוכר בעבר? זוהי לא חייבת להיות המציאות שאליה אתם אמורים להתרגל.

הכוח שנמצא לכם בידיים גדול מאוד, גדול יותר ממה שאתם מדמיינים לעצמכם. לכן במקום להשלים עם רוע הגזרה תוכלו לפעול על מנת לעשות צעדים שונים להפוך את המצב כפי שהוא היום. אם העסק שלכם מכר יותר בעבר, אין סיבה שלא תחזרו לאותה נקודה ואפילו תעקפו אותה. כל יועץ אסטרטגי שתתייעצו איתו יגיד לכם כי כדאי לכם להעסיק משווק מכירות. מדובר על אדם שיהיה אחראי על שיווק המכירות של העסק ללקוחות פוטנציאליים. המעסיקים ישר חושבים על המשכורת, אך יש הרבה דברים שניתן להשיג מעבר.

תמצאו אדם שמתמחה במכירות

לא כל אחד מהעובדים בעסק שלכם יכול להיות משווק מכירות שגם יביא את התוצאות הרצויות. אם העסק ירד בהיקף המכירות האשמה מוטלת על מי שאחראי לשווק את המכירות. ברגע שתעסיקו משווק מכירות שזוהי המשרה שלו הוא יבצע אותה כמו שצריך. הרי תוכלו לבחור אדם שחי ונושם את עולם המכירות מהבוקר עד הערב. זה מה שיביא אתכם למצב שבו תדעו כי האיש שבחרתם הוא האיש שיחלץ אתכם מהבור שנקלעתם אליו.

 צילום: canva

שיווק מכירות מסביב לשעון

כדי שתוכלו להגדיל את היקף המכירות יהיה עליכם לשווק מכירות מבוקר עד ערב. ברגע שיש איש מקצוע שעושה עוד דברים בתוך העסק הוא לא יוכל לשווק את המכירות בצורה רציפה. מהסיבה הזאת בדיוק מוטב שיהיה איש מקצוע שמה שהוא עושה כל היום בעסק זה לשווק את המכירות. הוא אחראי לאתר לקוחות פוטנציאליים, ולהציע להם את השירותים ואת המוצרים שלכם. ברגע שתעשו צעד שכזה תוכלו לראות כי היקף המכירות מגדיל את עצמו לבד.

הורידו מהעובדים האחרים עומס

ישנו סיכוי סביר כי הסיבה שבגללה כל שאר העובדים לא מספקים תוצאות היא עומס. אם תפילו על עובדים אחרים להתעסק עם שיווק המכירות, יכול להיות שזה יהיה קצת יותר מידיי. בסוף כל עובד ירצה להגיע למקום העבודה על מנת לעשות את הדברים שהוא אוהב לעשות. ברגע שיגיע עובד שהוא משווק מכירות תוכלו לפנות את שאר העובדים לעשות את מה שהם עשו עד לא מזמן. כל אחד מהעובדים יעשה בדיוק את הדברים שהוא מבין וטוב בהם.

תתגמלו את העובד על מכירות

האינטרס למכור את השירותים ואת המוצרים אמור להיות אינטרס משותף של המעסיק ושל העובד. ברגע שיש לכם עובד שמתעסק רק עם שיווק מכירות תוכלו לתגמל אותו על מכירות. כל מכירה שהוא יצליח לזכור תזכה אותו בתוספת מסוימת למשכורת שלו. מיותר לציין כי החלטה שכזאת תגרום לעובד להתאמץ הרבה יותר בשביל למכור. כך גם אתם תגדילו שוב את היקפי המכירות והעובד יקבל משכורת גבוהה שתגרום לו להתמיד. 

Exit mobile version