Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מדוע כדאי לקנות דירה להשקעה באנגליה?

חדשות נדל״ן

מדוע כדאי לקנות דירה להשקעה באנגליה?

רכישת דירה להשקעה באנגליה היא אופציה טובה למי שרוצה להשקיע את כספו. דירות אלו בדרך כלל יקרות יותר מאלה שבמדינות אחרות.

דירות להשקעה באנגליה נקראות גם נכסי קנייה להשכרה. הם מאפשרים לאנשים להרוויח החזר על ההשקעה שלהם בזמן שהם גרים שם ולשלם שכר דירה.

ישנן מספר סיבות טובות מדוע כדאי לרכוש דירה להשקעה באנגליה:

1) זה זול יותר מרכישת דירה בכל מקום אחר

2) יכול להיות לך מקום נחמד לחיות בו לעצמך ולבני משפחתך

3) אתה יכול להשתמש בו כבית נופש בבריטניה במהלך חודשי הקיץ כשחם מדי בחוץ

סיבות רבות ותמורה גבוהה

יש הרבה סיבות לקנות דירה להשקעה באנגליה. עובדה ידועה היא ששוק הנכסים האנגלי פורח.

הסיבה החשובה ביותר לרכישת דירה להשקעה באנגליה היא שניתן לקבל תשואה טובה על ההשקעה. בשנים האחרונות התשואה הממוצעת על ההון נעה סביב 8% בשנה.

רכישת דירה להשקעה באנגליה יכולה להיות גם דרך טובה לגוון את התיק שלך, מכיוון שהיא מספקת יציבות ובטיחות בעת השקעה בנכסים אחרים כגון מניות, אג"ח וסחורות.

אם אתם שוקלים לעבור לאנגליה ומחפשים נכסים להשקעה, אולי אתם תוהים מה היתרונות. יש הרבה גורמים שקונים לרכישת דירה להשקעה באנגליה, אבל אחד הגדולים ביותר הוא המחיר.

המחיר הממוצע של נכס להשקעה באנגליה נמוך משמעותית מזה שהוא במדינות אחרות. במונחים של ערך למ"ר, הנדל"ן בלונדון יוצא בראש עם מחירים של 1,000 דולר בממוצע למ"ר. זה הופך אותה למקום היקר ביותר לרכישת נכסים באירופה ולעיר הרביעית ביקרה בעולם.

ירידת הפאונד עזרה למשקיע הישראלי!

רכישת דירה להשקעה באנגליה היא תמיד מהלך חכם. יש הרבה יתרונות להשקעה בבריטניה, אבל אתה צריך להיות זהיר עם ההחלטה שלך כי יש הרבה גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון.

דירות להשקעה באנגליה מציעות הרבה יתרונות. בנוסף לעובדה שהם זולים יותר מאזורים אחרים בארץ, הם גם מציעים החזר טוב יותר על ההשקעה. שוק השכירות די יציב וניתן לצפות שהמחיר עבור נכסים חדשים יצמח בקצב איטי יותר מאשר אזורים אחרים כמו לונדון או דירות להשקעה במנצ'סטר. למשקיעים חשוב לבחור אזור שיאפשר להם להרוויח מספיק כסף על הנכס שלהם, אבל גם מספיק מקום להם ולבני משפחתם.

Exit mobile version