Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מדריך איפור לחתונה

במדריך הבא תוכלו לקבל מידע שיסייע לכם להותיר חותם אישי בעזרת יצירת מראה איפור חלומי ומרשים. תוכלו למצוא במדריך טיפים שיסייעו לכם להתאפר יפה בהתאם לתנאים של החתונה.

הטבעת חותם אישי בעזרת איפור ייחודי

עונת החתונות נמצאת בעיצומה, ולאחר שנת הקורונה הופכת לעמוסה עוד יותר מבכל שנה, בעקבות החתונות הרבות שנאלצו להידחות.
העומס בכמות החתונות, וגם החסכים שהצטברו במהלך השנה בנוגע לאירועים וליכולת לקיימם כפי שחלמנו עליהם, יוצרים ביחד עומס רב של אירועים, הן בכמות והן בתוך האירוע עצמו, מה שמאפשר מעט מאוד יכולת תמרון בענייני יצירתיות.
אז איך בכל זאת יוצרים אירוע שניתן להטביע בו את חותמנו האישי? ובעיקר – איך ניתן ליצור מראה איפור מקצועי, בסגנון שתמיד חלמנו?

איך תתאפרי לחתונה. תמונה: pixabay

חתונה בחוץ או בפנים

יש הבדל גדול בין איפור המיועד לשהייה בחוץ, בעיקר בעונת החתונות החמה, לבין איפור שנועד לאירוע שמתרחש בתוך אולם סגור וממוזג.
במידה ואת מתחתנת בחוץ, הבחירה במוצרים הנכונים, אשר יספקו את המראה המושקע הרצוי אך עם זאת יהיו קלילים ולא יכבידו על הפנים, הינה קריטית ביותר. לכן מומלץ מאוד, במקרה כזה במיוחד, להיעזר באמן איפור מקצועי, שיוכל להתאים את המוצר המושלם שגם יתאים לגוון עורך, גם יספק את המראה שרצית מבחינת כיסוי, וגם יהיה קליל מספיק על מנת לא לגרום להזעת יתר ולפנים בוהקות מדי בתמונות.
כאשר מדובר באיפור שנועד בעיקר לשהייה בתוך אולם סגור, הבחירה  הינה מעט פחות קריטית, וניתן לערום יותר שכבות כבדות שיכולות להעניק את הכיסוי הרצוי גם בלי להתחשב בלחות היתר העלולה להיווצר בפנים.

 כיצד להתאפר לחתונה בקיץ?

עם זאת, במידה והחתונה מתרחשת בחודשי הקיץ החמים, חשוב להתחשב בגורמים של לחות ושל הזעה גם אם מתחתנים בתוך אולם סגור.
זאת מכיוון שגם במהלך שהייה קצרה בחוץ, איפור כבד מדי עלול להימרח.
בחתונה כזו, חשוב מאוד גם השלב של הכנת הפנים, לפני האיפור. גם כאן מומלץ להיוועץ במומחה איפור מקצועי, שכן רצוי להשתמש במוצרים ספציפיים שיתנו את האפקט הרצוי.
מצד אחד, חשוב להעניק לחות מספקת לעור, מכיוון שעור יבש ניכר גם מתחת לכמה שכבות של איפור, והלחץ הנפשי אשר כלה שרויה בו לפני חתונתה עלול לפגום בלחות הטבעית של העור.
מצד שני, עודף לחות עלול לגרום, כמו איפור כבד מדי, להזעת יתר ולמריחה של מוצרי האיפור.
לכן יש לבחור מוצרי לחות בקפידה, ולהשקיע בקרם לחות, קרם עיניים וסרום המיועדים למצבים כאלו.

להתאפר אבל לא להגזים

יום החתונה שלנו הינו אחד הימים החשובים בחיינו, בו כל כלה רוצה להיראות במיטבה, ולכן יש נטייה לנשים רבות להעמיס שכבות רבות של איפור, לדרוש מהמאפרת מראה בולט מבחינת עיניים ושפתיים, ובאופן כללי ליצור עודף של איפור.
חשוב לדעת לשים גבול לכמויות האיפור, שכן המטרה היא להיראות במיטבנו, ולא להיראות כמו אדם אחר לחלוטין, דבר שאיפור מקצועי מוגזם עלול לגרום לו.
לכן, מומלץ לבחור איזור אחד בפנים בו אנו רוצות להשקיע במראה דרמטי, ואת שאר הפנים להשאיר יחסית טבעיות ונקיות, על מנת ליצור מראה רענן ולא דרמטי מדי.
יש להשתמש במוצרי איפור מקצועי על מנת להגיע לתוצאות האיכותיות ביותר.

Exit mobile version