Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מהו גשר שקוף לשיניים?

תחום האורתודנטיה ממשיך להתפתח ולהתקדם, וכיום יש שיטות חדשות ואיכותיות יותר ליישור שיניים. המערכת המתקדמת ביותר ליישור שיניים היא באמצעות הקשתיות השקופות (אינויזליין), באמצעות השיטה החדשה תוכלו גם אתם להשיג את החיוך המושלם וליהנות ממראה אסתטי ומושך.

מהו גשר שקוף לשיניים?

יש שיטות שונות ליישור שיניים, השיטה המתקדמת והחדשנית ביותר מבוססת על גשר שקוף, השיטה נקראת אינויזליין ומבוססת על קשתיות שקופות שיש להחליף אחת לשבוע עד עשרה ימים. הקשתיות השקופות כמעט ואינן נראות לעין, לכן השיטה החדשה מתאימה לבני נוער ולמבוגרים. חשוב לציין כי מבוגרים שנמנעו מטיפולי יישור שיניים יכולים כיום לעבור את הטיפול בשיטת אינויזליין, זו שיטה אסתטית יותר המבטיחה תוצאות מושלמות בזמן הקצר ביותר.

יישור שיניים בשיטת אינויזליין מתחיל באבחון מקצועי במרפאה של המומחה ליישור שיניים כיון שיש לבדוק האם המטופל מתאים ליישור שיניים באמצעות גשר שקוף. המטופל חייב לעבור סדרת צילומי רנטגן וסריקות דיגיטליות כדי לאפשר לרופא לבצע הדמיות ממוחשבות ולתכנן את הטיפול. באמצעות תוכנה ייעודית בתלת מימד מתכננים את הקשתיות השקופות כאשר הקשתיות מפעילות לחץ על כל שן בנפרד בהתאם לתוכנית הטיפולים.

תבנית גשר שקוף לשיניים. צילום: Pixabay

אחת לשבוע עד עשרה ימים המטופל מחליף קשתית שקופה, עליו להשתמש בקשתית השקופה רוב שעות היום כדי שהטיפול יצליח. למעשה, משתמשים את הקשתיות השקופות כ-22 שעות ביום, ורק כאשר אוכלים ומצחצחים שיניים מסירים את הקשתיות מהשיניים. הצלחת הטיפול תלויה בשיתוף הפעולה של המטופל, עליו לעקוב אחר הנחיות הרופא.

משך הטיפול

כדאי לדעת כי טיפול המבוסס על גשר שקוף, בשיטת אינויזליין, קצר יותר בהשוואה לשיטות אחרות ליישור שיניים. משך הטיפול משתנה בין מטופל אחד לאחר ותלוי במורכבות ודרגת הקושי של הטיפול, ובהתאם לליקויי הסגר מהם המטופל סובל. הטיפול בשיטת אינויזליין צפוי להימשך בן מספר חודשים ועד לשנה חצי, במקרים המורכבים ביותר הטיפול עשוי להימשך עד שנתיים.

משך הטיפול משתנה בהתאם לליקוי הסגר, למורכבות ולדרגת הקושי של הטיפול, ונע בין מספר חודשים ועד לשנה וחצי – שנתיים. יישור השיניים מבוצע בשיטה של אורתודונטיה מותאמת אישית ומאפשר להזיז כל שן או קבוצת שיניים בנפרד.

מהם יתרונות הגשר השקוף?

יישור שיניים באמצעות גשר שקוף, המבוסס על שיטת אינויזליין, מבטיח למטופלים יתרונות רבים ומשמעותיים כגון:

כדי להשיג את החיוך המושלם הנכם מוזמנים לקליניקה של ד"ר עיני, מומחה ליישור שיניים בשיטות מתקדמות, כולל אינויזליין.

Exit mobile version