Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מהו נכס דיגיטלי ומה הקשר לקידום אתרים?

נכסים דיגיטלים

נכס דיגיטלי הוא בעצם פיסת נדל"ן אינטרנטית. מדובר על נכס וירטואלי אשר קיים אונליין ונמצא בבעלות של אדם כלשהו. בדומה לנדל"ן פיזי, גם רכוש וירטואלי הוא רכוש אשר נרכש, מוקם ומתוחזק על ידי מישהו. לא משנה אם מדובר על אתר, דף אינטרנט או כל פרופיל ברשת החברתית, פרסומת או וידיאו שאתם רואים כאשר אתם גולשים באינטרנט, הרי שהיא נוצרה על ידי מישהו והיא שייכת לאדם או גוף כלשהו. נכס מניב כשמו כן הוא, נכס שמניב לבעלים שלו כסף.

האם כל נכס שכזה הוא נכס מניב?

לא כל נכס דיגיטלי יהיה בהכרח נכס מניב. מדובר למעשה על פיסה של אינטרנט בבעלות של אדם כלשהו ועל כן, לא בהכרח היא תניב עבורו כסף. אם אתם מזיקים באתר עסקי בסיסי בלי שיש בו תנועה ערה של גולשים, אמנם יש לכם נכס דיגיטלי אך סביר  להניח שהוא לא מניב או אפקטיבי במיוחד. יחד עם זאת, חשוב לדעת שניתן להפוך כל נכס דיגיטלי לנכס מניב ורווחי. השקעה של זמן ומשאבים, כמו בכל אפיק שיווקי ומכירתי אחר, בסופו של דבר תסייע להניב רווחים.

סוגי נכסים דיגיטליים

ניתן למצוא סוגים שונים של נכסים דיגיטליים כגון: קבוצת פייסבוק, ערוץ יוטיוב שיש לו לא מעט צפיות ועוקבים, דף אינסטגרם שיש  לו עשרות או אלפי עוקבים, אתר אינטרנט ועוד. ישנם אנשים שמצליחים כיום למתג את עצמם דרך הפרופיל החברתי שלהם ולהפוך לאושיות רשת של ממש בתחום כזה או אחר. ניתן למצוא לא מעט דוגמאות לאנשים כאלה מהעולם כולו וכמובן גם מישראל. אין גבול לנושאים שהפרופיל שלכם יכול לעסוק בו, הוא יכול לעסוק באופנה, נדל"ן, רפואה או כל תחביב אחר. עם מספיק השקעה ויכולות אפשר למשוך לא מעט גולשים לפרופיל המדובר.

כיצד קידום אתרים קשור לנכס דיגיטלי?

קידום אתרים חיוני מאוד להצלחת נכסים דיגיטליים מניבים. הרעיון שעמד מאחורי קידום אתרים הוא לקדם את האתר למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל וכך בעצם לחשוף אותו ליותר ויותר גולשים. שילוב של קידום ברשתות החברתיות לצורך הבאת גולשים לאתר, יכול להזניק לחלוטין כל אתר לרבות אתרים חדשים לתוצאות יפות מאוד. ככל שיגיעו לנכס שלכם יותר גולשים, כך יש סיכוי טוב יותר לרווחים. יחד עם זאת, קידום הוא בהחלט לא דבר קל ומרבית האנשים גם אינם יודעים לבצע קידום אפקטיבי ויעיל בצורה הטובה ביותר. לא פעם ביצוע קידום לא מספיק מקצועי יכול להוביל לטעויות שיכולות לעלות ביותר ועל כן, עבור קידום אתר שיסייע לכם ליצור נכס דיגיטלי מניב, כדאי מאוד לבחור במומחה לקידום אתרים.

כיצד מרוויחים מנכס דיגיטלי?

לאחר שהבנתם מהו נכס דיגיטלי וכיצד ניתן להביא אליו גולשים השאלה העומדת על הפרק היא כמובן כיצד לתרגם את הגולשים לכסף. ישנם כמה דרכים שבהם ניתן  להרוויח מתנועה של גולשים: מכירה ישירה שהיא מצב שבו גולש רוכש מהאתר שלכם בצורה ישירה שירות או מוצר המוצע למכירה, מכירה של שטחי פרסום לעסקים, שילוב של גוגל אדס באתר יכול להניב רווחים לא רעים לאתרים עם תנועה ערה מאוד, מכירת לידים לצד ג גם הוא דבר שיכול להניב רווח ועוד.

Exit mobile version