Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מהי מערכת בקרת טמפרטורה

מערכת בקרת טמפרטורה מספקת פתרון מקצועי ואיכותי בחדרי שרתים, בחדרי קירור, במקררים תעשייתיים לאחסון מזון ותרופות, בחממות, במחסנים המחייבים טמפרטורה אחידה, בלולים ועוד.

המערכת כוללת מספר רכיבים כדוגמת בקר מודולרי, הבקר מגיע עם תוכנת בקרה ייעודית שפותחה בישראל וכוללת תמיכה מלאה בעברית. המערכת מאפשרת למשתמש לבדוק בכל רגע מהי הטמפרטורה בחדר או במבנה, לקבל התראות על חריגה בטמפרטורה ועוד. מעבר לבקר הטמפרטורה המערכת כוללת חיישנים המחוברים ישירות לבקר, כמו כן באמצעות המערכת ניתן לקרוא נתונים היסטוריים על מדדי הטמפרטורה שנקלטו בחיישנים ואפשר לשלוט במערכת גם מרחוק.

מהם תפקידיה ש מערכת בקרת טמפרטורה?

באופן כללי, מערכת בקרת טמפרטורה מנטרת באופן רציף את מדדי הטמפרטורה בחלל מסוים כמו חדר שרתים או מקרר לאחסון תרופות רגישות, המערכת יודעת לתעד את השינויים בטמפרטורה והיא מאחסנת את הנתונים לצורך פיקוח ובדיקות. חשוב להדגיש כי מערכת בקרת טמפרטורה לא תלויה במקרר התעשייתי או במכשיר אחר, המערכת מתוכננת לעבודה עצמאית כדי לספק למשתמשים את הנתונים המדויקים והאמינים ביותר.

באמצעות מערכת בקרת טמפרטורה אפשר לשמור על הנתונים השונים, להפיק דוחות בהתאם לצורכי המשתמש, לקבל התרעות על כל שינוי טמפרטורה, כאשר יש מערכות מתקדמות המשדרות את ההתראה בזמן אמת באמצעות שליחת הודעת טקסט לטלפון הנייד של המשתמש או באמצעות שליחת דואר אלקטרוני למשתמש המוגדר המערכת.

כדאי לדעת כי המערכת תוכננה מראש לשלוח התרעות על שינויים חריגים בטמפרטורה על מנת לאפשר למשתמש לבדוק האם יש בעיה מסוימת ולטפל בה תוך זמן קצר. חשוב לזכור כי ללא טיפול מהיר במערכת הקירור המותקנת בעסק או במבנה מסוים, המשתמש חשוף לסיכונים כמו הפסד כספי, תקלות בעסק, פגיעה בתדמית החברה, סחורה שיש להשמיד וכדומה. לכן, המערכת מפחיתה לחץ ומונעת לא מעט כאבי ראש כיוון שבכל בעיה ושינוי חריג בטמפרטורה, מקבלים התראה מהמערכת ובנוסף אפשר לבדוק באמצעות הנתונים האם יש שינויים חריגים המעידים על תקלה עתידית, וכך אין צורך להמתין עד התקלה אלא אפשר לטפל לבצע טיפול מקדים ומונע.

מערכת ידידותית למשתמש ותכונות עיקריות

כאשר בוחרים מערכת בקרת טמפרטורה לחדר שרתים, לחדרי קירור, למקרר תעשייתי ולכל מקום אחר, חשוב לאפיין צרכים ומומלץ לרכוש את המערכת מחברה המתמחה בתחום זה. זו מערכת מודולרית המותאמת באופן מדויק לצורכי הלקוח. לאחר התקנת המערכת בעסק המשתמש זוכה להדרכה ויכול לשלוט במערכת בעצמו במגוון דרכים ובהתאם לסוג הבקר.

התכונות העיקריות של מערכת בקרת טמפרטורה הן:

לסיכום, המערכת כוללת בקר טמפרטורה, זהו הרכיב העיקרי במערכת,  יש מגוון דגמים של בקרי טמפרטורה לכן מומלץ לפנות לחברה המתמחה בפתרונות זיהוי, בקרה ותקשורת.

Exit mobile version