Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מהם אמצעי הבטיחות שיש לבחון בבחירת כספת

כספת מהווה דבר חשוב ביותר בבית של כל אדם שמעוניין להגן על רכוש יקר בצורה הטובה ביותר. ידוע כי במידה ומתבצעת פריצה לתוך בית, הדבר הראשון שפורצים יחפשו יהיה הרכוש היקר ביותר שיש בבית. כספת למעשה צריכה להוות את ההגנה המקסימלית על כל מה שמאוחסן בה. היא צריכה להיות חזקה ועמידה מאוד כך שלא תהיה אפשרות לקחת אותה ממקומה או לפרוץ אותה וכן מנגנון הנעילה שלה צריך להיות חכם ומתקדם וזאת בכדי שלא תהיה שום אפשרות שאדם שאין לו גישה אליה יפתח אותה.

כיצד בוחרים כספת?

כאמור, כספת צריכה להוות את הדבר הבטוח והמוגן ביותר, כך שתהיה אפשרות לאחסן בה את כל הציוד יקר הערך שמעוניינים להגן עליו באופן מקסימלי. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של כספות ועל כן, חשוב ביותר לבחור את האחת המתאימה לכם בצורה נכונה. הנה כמה פרמטרים שיש לשים עליהם דגש טרם תבחרו אחת:

ראשית כל, חשוב מאוד שהיא תהיה עשויה מחומר גלם איכותי, עמיד וחזק. המטרה היא שלא תהיה אפשרות לפרוץ אותה ועל כן, גם הדלת של הכספת וגם הדפנות שלה צריכים להיות איכותיים ביותר וכמובן חזקים ועמידים.

צילום: unsplash

שנית, כדאי מאוד לבחור בכספת שניתן לקבע אותה בקיר בצורה איכותית שכן, לא פעם אם מדובר על אחת שאיננה מקובעת, הרי שבמקרה של פריצה לבית גם אם הפורצים לא יצליחו לפרוץ את הכספת, הם יכולים לקחת אותה איתם.

גם המשקל שלה הוא פרמטר שיש לשים עליו דגש. כספת קלה מדי היא אחת שיהיה קל להוציא אותה מהמקום שבו היא מצויה ולקחת אותה. לעומתה אחת כבדה לא תאפשר לפורצים לגשת אליה ובטח שלא לקחת אותה איתם.

גודל הוא גם פרמטר שיש לשים עליו דגש ויש לבחור את הכספת המתאימה לצרכי האחסון שלכם בה. אין לבחור אחת גדולה מדי אם אין לכם יותר מדי מה לאחסן בה ולהפך, לא כדאי לבחור קטנה מדי אם יש לכם פריטים גדולים לאחסן או כמות גדולה.

חשוב מאוד שהיא תהיה עמידה בפני מים ובפני אש שכן, אם במקרה תהיה הצפה בביתכם או שריפה, תוכלו להבטיח כי לרכוש המצוי שבתוכה לא יגרם נזק.

מנגנון נעילה

זירת הכספות לא מפסיקה לשדרג בדגמים מתקדמים הרלוונטיים לשימוש הן בבית והן במשרד. מטרתה של הכספת היא לשמור על פרטים רגשיים ויקרים ועל כן, יש לבחור גם את מנגנון הנעילה והפתיחה שלה בקפידה על מנת שלא תהיה הרשאה לגשת אליה למי שאיננו מורשה לגשת. ניתן למצוא כאלה עם מפתח ומנעול שמהוות את הדגמים המסורתיים וכן כאלה שניתן להקיש בהן קוד שהוגדר מראש, אך אין ספק כי הכספת המתקדמת ביותר היא כספת טביעת אצבע. מדובר על אחת בעלת רמת אבטחה גבוהה מאוד לזיהוי ביומטרי המזהה תמונה דיגיטלית של טביעת אצבע אישית וייחודית. לכל אצבע יש מאפיינים ייחודיים כך שבלתי אפשרי לגנוב טביעת אצבע. כספות עם מנעול טביעות אצבע מגיעות במגוון דגמים, גדלים ועוד וניתן לבחור אותן בהתאם לצרכים העומדים על הפרק. הן מספקות את ההגנה המקסימלית על התכולה שבהן.

Exit mobile version