Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מהם סרטי קשירה פלסטיק ולמה הם משמשים

בעולם מכונות האריזה יש מגוון פתרונות ייעודיים, יש מכונות לקשירת סחורה, קרטונים ומשטחים, בדרך כלל המכונה משתמשת בסרט קשירה איכותי וחזק מפלסטיק. חשוב לבחור נכון את סרטי הקשירה בהתאם למאפייני המכונה ואיכות וחוזק הקשירה הנדרשת. יש מגוון סוגים של סרטי קשירה העשויים מפלסטיק, לכן חשוב לפנות לחברה מובילה בתחום ולרכוש ממנה את סרט הקשירה האיכותי והמתאים למכונה האוטומטית או לציוד הקשירה הידני.

מהם סרטי קשירה מפלסטיק?

מכונות קשירה מיועדות בדרך כלל לקשירה אנכית או אופקית של סחורה, קרטונים ומשטחים. יש מכונות המיועדות לקשירה באמצעות סרטי פלסטיק ויש דגמים של מכונות קשירה המתאימות לסרטי קשירה ממתכת. סרטי קשירה מפלסטיק נחשבים לפופולריים ולמבוקשים יותר בגלל המחיר הנוח והחוזק הרב, הסרטים לקשירה מפלסטיק מגיעים במגוון רחב של צבעים ובמגוון מידות (רוחב ואורך).

מה שאולי יפה ורומנטי לחברה – לא מתאים לעסק רציני. צילום: Pixabay

בהתאם לצורך, ספק ציוד האריזה שלכם יכול להציע לכם סרטי קשירה מודפסים עם לוגו ושם החברה, העלות גבוהה במעט אך העסק זוכה למיתוג מנצח, לכן לקוחות רבים מעדיפים לשלם עוד קצת כסף ולרכוש סרט קשירה ממותג.

כדאי לדעת כי סרט קשירה פלסטיק מיוצר לרוב משני חומרים עיקריים:

מהם השימושים העיקריים של סרטי קשירה מפלסטיק?

בכל ענפי התעשייה ובמגוון רחב של עסקים יש צורך בציוד אריזה מקצועי. עסקים רבים, ביניהם מפעלים תעשייתיים, רוכשים ציוד אריזה ידני או מכונות אריזה אוטומטיות. באמצעות ציוד האריזה ניתן לארוז בקלות ובמהירות משטחים, קרטונים וסחורה. כדי לארוז היטב את המשטח או הסחורה יש לבחור סרטי קשירה איכותיים וחזקים מפלסטיק, בהתאם לציוד האריזה הקיים בעסק.

לכן, כאשר אתם מזמינים סרטי קשירה מהספק שלכם לציוד האריזה, עליכם לציין את מידות הרוחב, העובי, האורך והקוטר של סרט הקשירה. בעת ההזמנה עליכם לציין גם את גוון הסרט ובהתאם לצורך לצרף להזמנה קובץ גרפי להדפסה על הסרט.

מאחר ויש מגוון רחב של סרטי קשירה מפלסטיק, כדאי לפנות לייעוץ מנציגי המכירות של הספק, כך תוכלו לרכוש את סרטי הקשירה האיכותיים והמתאימים ביותר לאריזה שאתם מבצעים באמצעות ציוד ידני או אוטומטי.

Exit mobile version