Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מהם תוספי הבריאות שמומלץ לקחת?

לא מעט אנשים כיום בוחרים ליטול תוספי בריאות שונים והסיבות לכך הן רבות ומגוונות. אם גם אתם החלטתם ליטול תוספי בריאות שונים, חשוב מאוד שתבדקו האם אכן יש לכם חוסרים בוויטמינים שונים לפני שאתם בוחרים מה לצרוך וכן חשוב שתתייעצו עם אנשי מקצוע מתאימים לגבי האופן שבו צורכים את התוספים המדוברים, באיזה מינון, כמה פעמים ביום ועוד. המטרה היא בסופו של דבר שתוספי התזונה הללו יהפכו את הגוף שלכם לחזק ובריא יותר ולא יפגעו בכם באופן כלשהו.

מדוע חשוב כיום לצרוך תוספי בריאות?

בעבר, לא היה צורך בתוספי בריאות שכן, האוכלוסייה הייתה מקבלת את מרב הוויטמינים והמינרליים מהתזונה. השינויים שהתחוללו בעולם הביאה לא מעט שינויים שפוגעים בבריאות ואף גורמים לגוף שלנו לצרוך פחות מינרלים וויטמינים ולא פעם גם להיות בחוסר. בגין זאת אנשים חולים יותר, מרגישים חלשים יותר, עייפים יותר ועוד. בין השינויים הבולטים שניתן לראות בעולם אשר בגינם כדאי לצרוך תוספי בריאות הם: ראשית כל, אנו חיים כיום בעולם רווי רעלים. בעבר לא היו מכוניות, רכבות ומשאיות מזהמות, לא היו מפעלי תעשייה מזהמים ועוד. אולם כיום יש לא מעט זיהום אוויר אשר גורם לנו לנשום אוויר פחות בריא ונקי, דבר אשר פוגע בבריאות שלנו ובגופנו.

צילום: unsplash

מעבר לכך, בעבר המזון שהיו אוכלים היה אורגני לחלוטין שכן לא היו מפעלים אשר מייצרים חומרי הדברה וקוטלי עשבים. כיום רובנו צורכים מזון שיש עליו או בו שאריות של חומרי הדברה. כמובן שאי אפשר לשכוח את המזון התעשייתי שכולנו חוטאים בו. בעולם שבו הכל זמין ומהיר, כמעט כולם אוכלים ג'אנק פוד ובוחרים בו לא פעם על פני אוכל בריא שדורש הכנה מעט יותר מורכבת. כל אלה מובילים את הגוף שלנו להיות חסר בוויטמינים ומינרליים שונים ובגין זאת, לא מעט אנשים המעוניינים לחזק את גופם מחפשים תוספי תזונה שיסייעו להם לעשות זאת.

איזה ויטמינים כדאי לצרוך?

ניתן למצוא 2 קבוצות של ויטמינים שהן: ויטמינים מבוססי מים שנכללים בהם כמעט כל אלה שאנחנו מכירים לרבות, ויטמין B ועוד. הם מצויים בפירות, ירקות, בשק ודגים, כך שאם אתם לא צורכים מספיק מהתזונה הזאת, כדאי שתיטלו אותם.

סוג נוסף הוא ויטמינים ממיסי שומן כגון: ויטמין D אשר קשור לעצם. מקבלים אותו כאשר אוכלים מקור של שומן בעיקר דגים מהים הצפוני אשר מכילים ויטמין A וD. אם אינכם אוכלים מזונות מעין אלה, כדאי שתיטלו תוספי בריאות בעצמו.

חשוב שתזכרו כי את הוויטמינים הגוף לא מייצר בעצמו וחשוב ביותר שתדאגו לעצמכם. אם אתם יודעים שהתזונה שלכם לא מספיק בריאה ואיכותית, זה הזמן שלכם להתחיל ליטול תוספים מתאימים.

מולטי ויטמין אל מול תוספי בריאות

מולטי ויטמין הוא תוסף בעל הרכבים משתנים של ויטמינים ומינרלים אשר ניתן בהתוויות שונות. נטילת תוסף מולטי שכזה פעם ביום לאנשים שיש להם סיכון מוגבר לחוסר תזונתי הוא ללא ספק אפשרות שכדאי לשקול על מנת להפיק ממנה תועלת קבה. חשוב מאוד לדעת כי במקום לצרוך באופן פרטני את הוויטמינים השונים שאתם זקוקים להם, אם אתם יודעים שאתם זקוקים לכמות רבה שלהם, באופן יומיומי, כדאי שפשוט תבחרו במולטי של חברה אמינה ומקצועית אשר תבטיח כמות יפה של מינרלים וויטמינים בקפסולה אחת שניתן ליטול פעם ביום.

Exit mobile version