Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מה השייט המתאים לך?

אם בעבר שייט באוניות גדולות ומרשימות היה מנת חלקם של התיירים העשירים או המבוגרים והמבוססים יותר, הרי שכיום שייט כזה הוא אחד מסוגי החופשה הפופולאריים מאד, חופשת מיינסטרים בלתי רגילה. ישנן היום לא מעט חברות שייט, המציעות את שירותיהן לקהל הרחב ופונות לצעירים, למבוגרים וגם למשפחות עם ילדים. חברות אלו שמות דגש רב מאד על חווית חופשה מסוג אחר, חופשה שכוללת את כל מה שצריך לנופש בן כמה ימים: פינוקים נהדרים, נוחות רבה, שירות ברמה גבוהה וגם אטרקציות רבות ומגוונות העומדות לרשותם של הנופשים.

נשמע לכם מעניין? תוהים איזה סוג של שייט מתאים לכם, ובכלל – מהן האפשרויות השונות המוצעות כיום? הנה סקירה על כמה מהבולטות שבהן:

Royal Caribbean – למשפחות עם ילדים

היא נחשבת כיום לאחת מחברות השייט האהובות ביותר ולא בכדי. חברת Royal Caribbean  מושכת אליה נופשים רבים ובעיקר – משפחות עם ילדים. היא מציעה נופש מושלם לכל המשפחה עם שפע של אטרקציות ובידור לילדים. המתקנים בטוחים ונוחים ואפשר לנצל אותם לאורך כל החופשה. לקטנטנים שבחבורה מוצעות על הספינות של Royal Caribbean  פעילויות המותאמות לגילם ולבני הנוער תחרויות ספורט שונות, טורנירים שווים וכייף בלתי רגיל, המעסיק אותם לא מעט שעות בכל יום לאורך כל השייט. יש מסיבות בריכה לצעירים, ארוחות המותאמות להם והזדמנויות רבות להכיר חברים חדשים בני גילם. צוות העובדים זמין לכולם ובני המשפחה יכולים לנצל את החופשה על הים כדי ליהנות מזמן איכות משותף.

MSC – לרוצים ליהנות מפינוקים מבלי לשבור תכנית חיסכון

חברת השייט MSC ידועה כיום בעולם כחברה המציעה מענה המתאים לכל כיס. השירותים והמתקנים שבה הם באיכות גבוהה והמחיר בהחלט סביר. הספינות המרהיבות שברשותה אלגנטיות מאד והן מאפשרות לנופשים ליהנות מחופשה רגועה ונעימה. המטבח המצוין שעל הספינות מציע לאורחים ארוחות גורמה משובחות והחדרים מאובזרים כהלכה ונוחים מאד. במהלך השייט יכולים הנופשים ליהנות מפעילויות רבות ללא עלות, ממתחמי בריכה משגעים, ממגלשות מים, ממועדוני ילדים ובני נוער, מתחרויות שונות וגם מחידונים, ממתקני כושר, מספריה, מקזינו וממופעי מוסיקה חיה בשעות הערב. ניתן לבחור, וזו אולי גולת הכותרת של החופשה, בחבילות קרוז מיוחדות, שנועדו לנופשים המעוניינים לנצל את כל מה שמציע השייט ולחסוך כסף. אלו יכולות להיות חבילות הכוללות טיפולי ספא, משקאות ללא הגבלה, מסעדות וגם טיולים בכל עצירה שעושים.

Norwegian Cruise Line – ליהנות מנופש מושקע

הספינות של Norwegian Cruise Line, הנחשבת לאחת מחברות השייט הצעירות בשוק, הן ללא ספק בין המושקעות והאלגנטיות המוצעות כיום. השייט בספינות אלו מתאים למשפחות עם ילדים, לקבוצות של מטיילים וגם לנופשים המטיילים לבד. אפשר ללון יחד עם הילדים באחת מתוך לא מעט סוויטות משפחתיות מפנקות, הכוללות חדרים מחוברים ולנצל את שלל המתקנים שעל הספינה. קבוצות גדולות של עד 8 איש יכולות ללון בחדרים הגדולים ולמי שנוסע סולו מוצעים חדרי סטודיו נעימים, המעוצבים בטוב טעם. זוהי הזדמנות נפלאה להכיר מטיילים אחרים שנוסעים לבדם וגם משפחות עם ילדים בני כל הגילאים. לאורך השייט מוצעים מופעים מוסיקליים נהדרים, שמוסיפים לא מעט לאווירה.

תמונה באדיבות: קשרי תעופה

Celebrity Cruise Line – כשיוקרה ואיכות נפגשים

אם איכות היא הפרמטר המרכזי עבורכם, חופשות השייט של Celebrity Cruise Line הן מה שאתם מחפשים. הספינות האלגנטיות של החברה מציעות לכם אווירה נפלאה, עיצוב יוקרתי מודרני מאד ואירוח ברמה גבוהה. עם כניסתכם אל הספינה תקבלו שמפנייה טובה ובשעה שתנוחו מול הבריכה תוכלו ללגום סורבה מרענן או קוקטיילים מתקתקים טובים. הייחודיות של חברת השייט הזו באה לידי ביטוי בשירות ברמה גבוהה במיוחד, בפתרונות לינה מרווחים ונוחים מאד, באוכל משובח וגם במבחר של אטרקציות, העומדות לרשות הנופשים בזמן ההפלגה.

לסיכום

חופשת שייט היא אפשרות נפלאה לכל אחד, הכוללת שפע של פינוקים, עצירות ביעדים שונים ובעיקר – תמורה מלאה עבור הכסף. לכל נוסע צרכים אחרים וכך גם הפתרונות שמוצעים. התייחסות לכלל האטרקציות והמתקנים שבספינה, כמו גם לעלויות והאווירה שבה היא הדרך הנכונה לאתר את חופשת השייט המתאימה, בין אם במסגרת משפחתית, יחד עם החברים או כטיול סולו. אנחנו נמצאים ממש לפני הקיץ, וחופשת הפסח נמצאת ממש מעבר לפינה, זו הזדמנות נהדרת לחגוג את החג, הקיץ  או כל מועד אחר שרוצים לבלות בו בשייט לעבר השקיעה.

 

Exit mobile version