Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מה זה באמת אומר: סיאטיקה?

יחצ

אומנם באופן תיאורטי כולנו מבינים שעם השנים אנחנו לא הולכים ונהיים צעירים יותר, אך בפועל, אנחנו מבינים זאת יותר כאשר מופיעים בגופנו כאבים שונים. אם גם אתם סובלים מכאבים מאוד משמעתיים באזור האגן או באזור הגב התחתון אשר מקרינים גם לרגליים, אתם סובלים מסיאטיקה. כאבים כמו סיאטיקה אלה הם למעשה כאבים שנובעים מלחץ אשר מופעל בצורה מסיבית על העצבים באזור של האגן בגופנו. כל אחד מאתנו עלול לסבול מהתופעה הזאת ברמות שונות. יש מי שהכאב אצלו יהיה יחסית מינורי והוא יוכל לחיות איתו, אך יש גם מי שלא יוכל לסבול את הכאב הזה אפילו עוד יום אחד נוסף. הגישה הרווחת הרבה פעמים היא שאין מה לעשות עם כאבים כאלה וצריך להשלים איתם, אך חשוב להבין שבמקרה של הסיאטיקה זה לא מדויק. ההפך הוא הנכון. אתם יכולים לעשות הרבה מאוד פעולות שונות כדי להקל על הכאב, אז למה אתם מחכים?

סיאטיקה  – מאבחנים ומטפלים

לפני הכול, כשי שנוכל להחליט איך אנחנו מטפלים בסיאטיקה, יהיה עלינו כמובן לאבחן את המצב. בפועל אנחנו רואים שהאבחון יחסית פשוט, כי למעשה המטופל רק צריך ליישר את רגלו ולהרים אותה כלפי מעלה במצב של שכיבה. אחרי שבאמת מאובחן מצב של סיאטיקה, צריך להחליט מה עושים, וכמובן שיש לפעול בהתאם לחומרת המצב. לא כל אחד יוכל לבצע את אותם התרגילים באותה אינטנסיביות ובאותה תדירות. בנוסף, אסור לשכוח שהרעיון הוא לא להחמיר את המצב כי הכבדנו על הגוף שלנו, אלא להפך, נרצה להקל ולעזור לו. לכן הכול חייב להיעשות בצורה כמה שיותר הדרגתית ויש לשים לב היטב לעניין הזה. חשוב לדעת שיש טיפולים שונים למצבים כאלה, ולא בטוח שאותם משככי כאבים הם הבחירה הנכונה. אומנם זה נכון שהם יעבירו את הכאב, אך הוא יחזור, כי משככי הכאבים לא באמת מטפלים בשורש הבעיה. לעומת זאת, אם תפנו לעבור טיפול כירופרקטי, הדברים בהחלט יכולים להיראות אחרת, אז למה לחשוב פעמיים? יש אנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה והמומחיות שלהם היא סיאטיקה, כך שאיש מקצוע כזה יוכל לסייע לכם יותר ממה שאתם מדמיינים.

איך לבחור איש מקצוע שיטפל בכם?

חשוב להבין, עוד לפני שאתם מחפשים את אנשי המקצוע הנכונים לכם, שאין סיבה לחכות שהמצב יחמיר. ההפך הוא הנכון, כי אם תטפלו בבעיה כאשר היא רק מתחילה, הטיפול יהיה פשוט יותר. בנוסף, בהחלט יש טעם לבדוק מי יהיה איש המקצוע שאליו אתם פונים. עד כמה הוא מנוסה? והאם הוא מכיר את התחום הזה לעומק? האם, כאשר אתם עושים חיפוש לגבי אותו איש מקצוע, אתם מוצאים לגביו חוות דעת חיוביות? כל הנתונים האלה משמעותיים כי בסופו של דבר, הם אלה שיעזרו לכם לבחור את האדם הנכון לטפל בכם.

Exit mobile version