Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מה זה הדברת מזיקים?

בכל קיץ, לפני מעבר דירה, בעת אכלוס של מוסדות לימוד או כל מוסד אחר, בהכנת עסק לעבודה ועוד – מבצעים רבים הדברת מזיקים שמתאימה למיקום שבו נמצא המבנה, לאנשים שנמצאים בו ולצרכים של ההדברה במבנה ובסובב לו.

כיום ישנם שלל מדבירים המבצעים הדברה מסוגים שונים, אבל מה זה בכלל הדברת מזיקים?

מי שרוצה לדעת יותר על סוג פעולה זאת חשוב שיבין כי היא נועדה לבצע ריסוס והרחקת של שלל מזיקים טפילים ושרצים שמגיעים לאזור הבית.

הדברה בימי הקיץ

אחת העונות העיקריות אשר בהן מבצעים הדברת מזיקים היא דווקא בעונות הקיץ, כאשר בעונה זאת מגיעים לאזור שלל מזיקים אשר נמצאים במבנה או מסביב לו. מזיקים שמגיעים בקיץ הם זוחלים מסוגים שונים, עכברים, יתושים, זבובים, עכבישים, נמלים ועוד לשם כך מבצע המדביר הדברה עם חומרים מיוחדים חלקם טבעיים וחלקם לא, וזאת על מנת להרחיק את המזיקים מהמקום.

בנוסף חשוב לדעת כי בכל ימות השנה מתבצעות על ידי מדבירים ואנשי מקצוע גם הרחקת יונים והרחקת מכרסמים שנועדו להרחיק יונים ושלל מזיקים בדרכים הומאניות מהמקום.

סוגי הדברה

שמישהו יזמין מדביר! צילום: pixabay

כדי להכיר יותר את עולם ההדברה חשוב לדעת כי כיום ישנם מגוון סוגי הסברה שנועדו להחליף הדברה כימית שנחשבת מסוכנת לבני אדם ולבעלי חיים.

בשל כך ניתן לבצע היום שלל הדברות הומניות כמו הרחקת יונים, לכידת מכרסמים, הדברה קולית, הדברות אורגניות, הדברות ביולוגיות ועוד.

באמצעות הדברות אלה גם נוהגים בצורה הומאנית יותר בבעלי החיים כמו למשל הרחקת יונים באמצעות תדרי קול שמפריעים ליונים ומרחקים אותן כמן גם הדברה באמצעות פיזור עלי דפנה להדברת נמלים והרחקתן מהמקום ולכידת מכרסמים ושחרורם באזורים מרוחקים.

כיצד מוצאים מדביר טוב?

על מנת לאתר מדביר יונים טוב או מדביר של כל סוג מזיק, חשוב למצוא מדבר אמין, מקצועי, כזה שיכול לבצע מספר סוגי הדברה וכזה שיכול לאפשר לכם הדברה מהירה ויעילה תוך מיגור מקור המזיקים.

בנוסף חשוב למצוא מדביר אשר יאפשר לכם אחריות של שנה לפחות על ההדברה תוך קבלת שירותים נוספים להדברה ומניעה של כניסת שלל מזיקים לשטח המבנה וסביב לו.

בכך תוכל ליהנות מעונות קיץ נעימות, ממקום בטוח שכיף לשהות בו ומקום שאין בו ביקורים מפתיעים של מזיקים מסוגים שונים.

לפרטים נוספים: http://www.orshaul.co.il/%D7%94%D7%A8%D7%97%D7%A7%D7%AA-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D/

 

Exit mobile version