Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מה זה שוק ההון ואיך הכסף שלנו מגיע לשם?

דבר ראשון שצריך לדעת על שוק ההון הוא שזה כלי מימון. זהו הספק של המימון של המדינות, של החברות וגם של העיריות. אם גוף כלשהו רוצה לגייס כסף בשביל לממן את הפעילות שלו הוא יכול לבקש עזרה מהמקורבים שלו, או לחילופין הוא יכול גם לעשות את זה דרך הנפקה של ניירות ערך לציבור.

יש כל מיני סוגים של ניירות ערך, אך נייר הערך הכי מפורסם שקיים הוא המניה. מניה היא בעצם נייר ערך אשר נותן למי שמחזיק בו בעלות על חלק מסוים בחברה. כלומר, מי שמחזיק במניות הוא שותף בחברה לכל דבר ועניין. הוא שותף גם לרווחים וגם שותף להפסדים. המדריך שלפניכם עוסק במה זה שוק ההון ואיך הכסף שלנו מגיע לשם? המשיכו לקרוא ותגלו את כל הסודות בעצמכם. 

מה תוכלו ללמוד בקורס השקעה במניות?

קורס השקעה במניות (לחצו כאן) הוא הקורס הכי מקיף שתוכלו למצוא בארץ על השקעות במניות. בקורס אתם תוכלו ללמוד מה הם העקרונות של השקעת הערך, איך תוכלו לבחור את המניות המנצחות, מתי תוכלו לקנות אותן הכי בזול וגם מתי אתם צריכים למכור אותן, מהן אסטרטגיות ההשקעה הכי טובות של המשקיעים שהכי מצליחים ברחבי העולם, תוכלו ללמוד איך לקרוא את הדוחות הכספיים של כל מיני חברות ישראליות וחברות זרות, איך אתם יכולים לנתח חברה ולהעריך מה יהיה המחיר הכלכלי של המניות שלה, ממש כמו כל משקיעי המניות הכי גדולים בשוק. הקורס יעזור לכם להשתלב בעולם שוק ההון ולהתחיל באמת להרוויח בצורה טובה.

 קרדיט תמונה: pixabay

איך אפשר להרוויח ממניות?

הדרך הראשונה דרכה תוכלו להרוויח ממניות היא לקנות מניה במחיר מסוים ולמכור אותה במחיר טיפה יותר גבוה. כך תוכלו להרוויח את ההפרש לכל מניה שאתם קונים. כמובן שאתם צריכים לקחת בחשבון שאתם יכולים גם להפסיד באותה דרך. הדרך השנייה להרוויח ממניות היא דרך מרכיב הדיווידנד. יש כל מיני חברות אשר מחליטות כי הרווחים יחולקו בין השותפים. חלוקת הדיווידנד יכולה להראות לכם שהחברה היא חברה שמצליחה וגם זוכה לתוצאות יפות, ומנגד, אם הדיווידנד גדול הוא יכול להזהיר אתכם לכך שהחברה רוצה להזמין לתוכה משקיעים ולא משנה מה המחיר. 

איך מתחילים להשקיע כסף בשוק ההון?

על סוחר מתחיל אשר רוצה להיחשף לראשונה לעולם הפיננסיים, קודם כל להתחיל בלמידה יסודית.

רכישת ידע בהיבט של הבנת תהליכים, עבודה עם שיטות מסחר בדוקות וברורות, וכן ליווי של סוחר מנוסה הם קריטיים לתחילת הדרך. מאז ומעולם ידע הוא כוח. וכיום, רכישת ידע לרוב עולה כסף. רבים הסוחרים המתחילים שאינם מעוניינים לשלם עבור אותו ידע ומתייחסים אליו בביטול.

תשובתי לסוחרים אלו היא – נסו את הבורות, ובטח נפגש לאחר מכן. זאת אחרי אלפי שעות מסך וניסיון, ומספר שנים בהוראת המסחר.

 

Exit mobile version