Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מה חשוב לבדוק לפני שבחורים דירות נופש לטווח קצר?

משתוקקים לשבור שגרה וליהנות מאירוח במיקום אטרקטיבי? בשנים האחרונות ובמיוחד בתקופת הקורונה יותר ישראלים גילו את נפלאותיהן של דירות נופש לטווח קצר. תחושה של בית, אבל בסטייל.

דירות נופש מפוזרות ברחבי הארץ במגוון מוקדים נחשקים כמו מול הים בתל אביב, מרוהטות ומאובזרות עד הפרט האחרון ומתאימות לשהייה זוגית או משפחתית באווירה רגועה.

במחיר משתלם להפליא תוכלו לבלות בעיר הגדולה כשיש לכם דירה להתעורר בה בבוקר ולשוב אליה בסיום הבילויים ולחוות חופשה אורבנית מפנקת ביותר.

מחפשים דירות נופש לטווח קצר? לפניכם מספר נושאים שחשוב לבדוק לפני שבוחרים את החלל המבוקש ומבצעים הזמנה או אורזים מזוודה.

עניין של מיקום

אין ספק שחשוב לבדוק מראש היכן המקום בו מעוניינים לשכור דירת נופש כי הסביבה משחקת תפקיד חשוב בהצלחת החופשה. שאלו את עצמכם האם אתם מעוניינים להתארח בחיק הטבע או בלב העיר הגדולה ואם בעיר – באיזה מיקום? העיר תל אביב הפכה לאחד המקומות המבוקשים לחופשה במיוחד ליד הים ומציעה תפאורה מהפנטת של שקיעות ואינספור הנאות באזור החוף כמו שייט, שחייה, טיילת שוקקת עם מסעדות ובתי קפה. חשבו על הנאות לתיבול החופשה ואיך תרצו לבלות במהלכה והזמינו דירה שקרובה מרחק הליכה או נסיעה קצרה מהאטרקציות הנבחרות. התייחסו גם לנוף, גישה, חנייה, קרבה לערוצי תחבורה וכל פרט אחר שרלבנטי עבורכם.

דווקא עכשיו – חופשה בישראל. צילום: Pixabay

כשעיצוב פוגש נוחות

חפשו מראש דירה שתענה על הקריטריונים החשובים עבורכם כמו גודל הדירה והתאמתה לפי הרכב המשתתפים – מספר חדרים, מיטות, חדרי רחצה ושירותים, אופציה למיטת תינוק. אם בכוונתכם לבשל במקום בדקו מה הציוד שמחכה לכם בדירה דוגמת מטבח מאובזר היטב, פינת אוכל, כיריים, מקרר, מיקרוגל, תנור אפייה וכדומה. התייחסו גם לאבזור דוגמת מסך טלוויזיה, מערכת קולנוע ביתית, סטריאו, סלון מרוהט וכן לעיצוב ולאווירה – רגועה, מודרנית, בניחוח כפרי וכדומה והאם הדירה כוללת מרפסת ואם יש אפשרות לשדרג מבחינת גודל או דירה עם ג'קוזי ואפילו בריכה פרטית. יש דירות בוטיק שמצד אחד מציעות סביבת מגורים ביתית אינטימית ומצד שני, מעוצבות בסטנדרטים הגבוהים ביותר מריהוט ממותג ועד מכשירי חשמל חדישים.

נופש פלוס הנאות

בדקו האם הדירה ממוקמת בבניין למגורים או בקומפלקס של דירות נופש בלבד ומה כולל הקומפלקס כמו למשל, חניון, טרקלין מאובזר, פינת קבלה, חדר אוכל, מעליות, חדר כביסה (קריטי לשהייה ארוכה), חדר כושר ועוד. כמו כן, כדאי לבדוק מראש אם יש אפשרות לניקיון או שירות חדרים. התייחסו גם לפרטים הקטנים שעושים הבדל כמו שעת כניסה ושעת יציאה מהדירה, מינימום לילות להזמנה, מי המארח והאם הוא נוכח במקום או יש נציגים מטעמו או חברת אחזקות במידה ויש בעיה טכנית בדירה ואם יש גם פעילויות נוספות במתחם כמו שיעורי יוגה חווייתיים וכדומה.

שקט ושלווה. צילום: Pexels

בודקים לפני שמזמינים

תנו לתמונות לדבר – ערכו חיפוש של תמונות וסרטונים של המקום עצמו שפורסמו מטעמו וגם של אורחים שפרסמו תמונות וחוות דעת על המקום. תוכלו להכין רשימת שאלות למארחים לפני הזמנת הדירה או לחפש תשובות לשאלות נפוצות באתר האינטרנט או הדף העסקי בפייסבוק. בתקופת הקורונה כדאי לבדוק מהם תנאי הביטול וכיצד מקפידים במקום על כללי הניקיון והריחוק ואם יש מבצעים מיוחדים ומהם ההבדלים בעלות בין הזמנה באמצע שבוע להזמנה בסוף שבוע וכמה עולה תוספת של אורח או ילד/תינוק. בדקו מה מקסימום הזמן שניתן להתארח בדירה במידה והנכם מחפשים דירה לתקופה ארוכה מהסטנדרט.

דירת נופש לטווח קצר מהווה אלטרנטיבה נהדרת לחופשה תוצרת הארץ.

Exit mobile version