Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מה לומדים בתואר שני במשפטים?

מעוניינים להעמיק את הידע המשפטי שלכם כדי לתרום לקריירה ולהצלחה המקצועית שלכם? האם סיימתם תואר ראשון במשפטים ואתם מעוניינים להתמקצע ולהתמחות באחד מתחומי המשפט כדי לזכות ביתרון בקבלה לעבודה בתחום המשפטים? אם כן, כדאי לכם להירשם ללימודי תואר שני במשפטים.

התואר השני במשפטים (M.LL) הוא מסלול לימודים פופולרי ומבוקש, זהו תחום מרתק ומאתגר המאפשר לכם להתפתח מקצועית בתחום המשפט ולקבל כלים מתקדמים למחקר בתחום המעניין. חשוב לזכור כי מדי שנה מסיימים בוגרים רבים את לימודי התואר הראשון במשפטים, הם נדרשים להציג ידע רחב, עדכני ומקיף ולהפגין יכולות רחבות בתחום המשפט כדי לזכות במשרות הפתוחות. לאור התחרות הגבוהה על כל משרה בתחום המשפטים והדרישה מהמעסיקים לידע משפטי מעמיק ומקיף יותר, התואר השני מהווה יתרון משמעותי לכן הביקוש למסלול לימודים זה הולך וגובר עם השנים.

למי מתאים תואר שני במשפטים?

תואר שני במשפטים. תמונה: pexels

מסלול הלימודים לתואר שני במשפטים מתאים בעיקר לבוגרי תואר ראשון במשפטים המעוניינים להתמחות באחד התחומים בעולם המשפט, למשל התמחות בנושא המשפט הפלילי, האזרחי, העסקי וכדומה. התואר השני מרחיב את הידע בתחום המשפט ומאפשר לבוגרי מסלול הלימודים להתקדם מקצועית ולפתח קריירה משגשגת. יחד עם זאת, חשוב לציין כי התואר השני במשפטים מיועד גם עבור בוגרי תואר ראשון בתחומים אחרים אשר מעוניינים לרכוש ידע משפטי כדי להתפתח מקצועית בתחומם.

בנוסף, יש מסלול ללימודי תואר שני במשפטים ללא משפטנים, זהו מסלול לימודים ייעודי המתאים למי שלא למד תואר ראשון במשפטים ולכל מי שאינו מעוניין לעבוד כעורך דין. לכן, מסלול זה מיועד בעיקר עבור אנשי עסקים, יזמים, מנהלים בכירים בארגונים ועוד, כאשר התואר השני תורם להם מקצועית באופן משמעותי ומאפשר להם להצליח וליהנות מקריירה טובה יותר.

מה לומדים?

תואר מוסמך במשפטים M.LL המיועד בעיקר לבעלי תואר ראשון במשפטים מעניק לבוגרי מסלול הלימודים ידע עמוק בתחומי המשפט המוכרים, כמו כן התואר השני מעצים את יכולות המחקר של הבוגרים ואת יכולות הניסוח והכתיבה המשפטית.

תכנית הלימודים לתואר מוסמך במשפטים כוללת נושאי לימוד מגוונים, כאשר עוסקים בסוגיות מורכבות ומעמיקות יותר בעולם המשפט ובוחנים מקרים גם מנקודת מבט מעשית ולא רק באופן תיאורטי. במהלך הלימודים לתואר השנים הסטודנטים נדרשים לבחור את אחד המסלולים שהמכללה מציעה, כגון:

במהלך הלימודים ישנם קורסי חובה בהם הסטודנטים חייבים להשתתף, ובדרך כלל לומדים נושאים ותכנים מעמיקים כמו דיני ניירות ערך, פילוסופיה של המשפט, משפט וטכנולוגיה, השפעות כלכליות וחברתיות בעידן הגלובליזציה, ניהול משא ומתן ועוד.

כמו כן, הסטודנטים במסלול תואר שני במשפטים חייבים לבחור קורסי בחירה בהתאם לתהמחות שהם בחרו,  ועליהם להשתתף בסמינרים. חשוב לבדוק מראש האם מוסד הלימודים מציע תוכנית הכוללת תזה.

 

Exit mobile version