Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מה נשתנה? הקשיבו לסרטון הא-קפלה המיוחד שנעשה לליל הסדר

להקת הא-קפלה ״טריווקאל | 3vocal", הפיקו קליפ מיוחד לרגל חג הפסח, בימים שעוד מותר היה להיפגש ולהסב לשולחן הסדר יחד, ועתה הם מפרסמים את הסרטון ומבקשים מעם ישראל: "גם בעת הזו, תמשיכו לחגוג ולשמוח בחג".
להקת הא-קפלה ״טריווקאל | 3vocal" נוסדה לפני כשנתיים ומורכבת, כפי שגם ניתן להבין משמה, משלושה מוזיקאים: שלומי בן דוד – פייטן וזמר, בן 25 נשוי ואב לתינוקת; אבישי רוזן – זמר ויוצר (משמש גם כמפיק המוסיקלי של הלהקה), בן 21, משרת בלהקת הרבנות הצבאית ונמצא רגע לפני שחרור; ואורעד כץ – חזן אשכנזי (מנהל הלהקה) – בן 21, השתחרר לאחרונה מצה״ל.
הלהקה פועלת כשנתיים בעולם שבתות הבר מצווה והאירועים בארץ ובעולם ועד היום זכתה להשתתף בהופעות על הבמות הגדולות ביותר כשרק לאחרונה הופיעו עם יעקב שוואקי בפיס ארנה בירושלים.
מה נשתנה הלילה הזה? הכל, למעשה..
צילום: מתוך הקליפ של 3Vocal
הלהקה יוצרת שילוב הרמוני של מגוון העולמות כאשר שלומי משמש כפייטן ספרדי בעל הסלסולים המיוחדים, אבישי מביא ״פופ ישראלי חדש״ ליצירות, ואורעד חזן אשכנזי עם הקול העמוק.
בפסח הקרוב היו מתוכננים חברי הלהקהה להיות ביוון ולהעביר שם את החג ביחד עם אנשים רבים מהארץ ומחו״ל, אך לצערם של החברים ושל אורחי המלון המקומי, יהודים וישראלים מכל העולם, בשל משבר התפשטות הקורונה בוטלו ההזמנות והתוכניות השתנו.
את הקליפ הוציאו חברי הא-קפלה לפסח עם הפקתם המוסיקלית של אבי ניר ואבישי רוזן וצילומו המופלא של שמואל אלמליח, והוא צולם עוד לפני ההחמרה בהגבלות הקורונה בשבוע האחרון ועוד לפני שידעו שפסח השנה "ייזכר לדורות", תרתי משמע.
חברי הלהקה סיפרו: "חשבנו על איך ניתן ליצור קליפ, שיכלול גם את קטעי החג וליל הסדר, אך יראה את זה בזווית קצת שונה ומעניינת, וכך הגענו לשילוב של לופר, קולות של מצה, כוסות יין, דפיקה על שולחן, ילד שישאל את שאלות ליל הסדר ועוד.
לצפייה בקליפ:
Exit mobile version