Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מה עדיף? גן שעשועים ציבורי או פרטי?

כשחלמתם על בית עם גינה משלכם, ודאי דמיינתם את הרגע הזה שאתם יושבים במרפסת, שותים כוס מיץ תפוזים סחוט (או משקה צונן אחרת שאתם אוהבים), נהנים מהטבע והאוויר הנעים וצופים בילדים שלכם משחקים להם להנאתם במתקני השעשועים בגינה. ובכן אין ספק כי מדובר בחלום נהדר ואחד הדברים החשובים בחלום הזה הוא שהילדים באמת יוכלו ליהנות מהסביבה הביתית שלהם, מהגינה והפעילויות השונות בה. הילדים צריכים מקום לפרוק אנרגיה, לשחק, ליהנות, להתעייף. אין כמו גן שעשועים פרטי בחצר שלכם לאפשר לילדים ליהנות מסביבה בטוחה, מהנה ואטרקטיבית ממש בחצר הגינה.

מה יכול לכלול גן שעשועים פרטי בחצר?

גן שעשועים פרטי בחצר שלכם יכול לכלול מגוון אטרקציות מלהיבות שיש גם בגן שעשועים חיצוני. אין ספק כי הוא יהיה עדיף לרוב על גן שעשועים ציבורי מכמה סיבות: המתקנים יהיו מבוטחים היטב בהתאם לראות עיניכם ולא ראות עיניכם של עובדי מועצה. המתקנים ייבחרו על ידיכם ו/או ילדיכם ויספקו להם מתקנים שהם באמת נהנים מהם ולא ברירת מחדל שיש בגן השעשועים. ניתן לשלב מגוון סוגי מתקנים בשילוב בריכה או מתנפחים וליהנות מחוויית מרהיבה. ניתן לערוך אירועים פרטיים בחצר ולהזמין חברים, בני משפחה או החברים לגן/לכיתה של הילדים שלכם לשחק אתם בחצר ביחד. הילדים נמצאים קרוב אליכם ואינכם צריכים להתאמץ ללכת לגן השעשועים כדי שהם יוכלו ליהנות ממשחקים ומתקני שעשועים שונים.

גן שעשועים פרטי יכול להיות מגוון מתקני חצר לילדים. החל מבתי עץ, דרך מגלשות, נדנדות, ספירלות, קרוסלה, אטרקציות ספורטיביות ועוד.

עד כמה זה בטוח?

בניית מגלשות לחצר שלכם עשויות להיות אפילו יותר בטוחות מגני שעשועים ציבוריים. בעיקר בשל העובדה שאתם בוחרים את סוג המגלשה ודואגים לאבטח אותה בצורה נכונה ומתאימה לגיל הילדים שלכם. זוהי כמובן דוגמה אחת מיני רבות וכי הבטיחות חשובה בכל מתקן.

מי מבצע את העבודה?

חברת סווינג אנד פליי מתמחה בייבוא, שיווק, הפצה ובנייה של מתקני חצר לילדים. תוכלו ליהנות ממגלשות, נדנדות, מתקנים מאתגרים, בתי עץ לילדים ועוד מגוון רחב של פריטים בהזמנה אישית.

Exit mobile version