Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מה צריך לדעת לפני שעושים ביטוח משכנתא השוואה?

הגעתם למסקנה כי אתם מוכרחים לעשות השוואה בין חברות הביטוח השונות? מדובר על צעד מבורך שאמור לאפשר לכם לראות את תמונת המצב בשלמותה.

עם זאת יש כאלה שלא יודעים בידוק מה חשוב לדעת כאשר הם עושים ביטוח משכנתא השוואה. השוואה פשוטה לא בהכרח תספק לכם את התמונה בדיוק כמו שאתם רוצים שהיא תהיה. כעת הגיע הזמן שתבינו איך תוכלו לעשות השוואה שתספק את הסחורה. כזאת שתוכלו להתבסס עליה כאשר אתם סוגרים את ביטוח המשכנתא שלכם. הרי ביטוח המשכנתא הוא ביטוח שהולך ללוות אתכם תקופה מאוד ארוכה.

את ההשוואה עושים מבעוד מועד

אתם לגמרי צודקים כאשר אתם חושבים שאפשר לעשות את ההשוואה בצורה קלה ונוחה. עם זאת מוטב כי לא תביאו את עצמכם למצב שבו אתם מבצעים את ההשוואה בדקה ה-90. רצוי שיהיה לכם את הזמן הנדרש כדי לעבד את כל המידע שאותו תקבלו לאחר ההשוואה עצמה. אם לא יהיה לכם זמן לעבד את המידע, לא בטוח שתעשו את הבחירה הנכונה. מי שמעמיד את עצמו בלחץ של זמן עלול לעשות בחירות שבדיעבד יתבררו כבחירות שגויות. לכן תזכרו לעשות את ההשוואה מספר ימים לפני שתצטרכו לעשות בחירה.

צילום: freepik
לא מגיעים נעולים על חברה מסוימת

שמעתם דברים טובים על חברת ביטוח מסוימת שעושים בה ביטוח משכנתא? זה בהחלט יכול לגרום לכם להעניק לה יתרון על פני חברות ביטוח אחרות. עם זאת ביטוח משכנתא 13 שנה או מעבר לכך יהיה עליכם לעשות בחברה שמתאימה לכם כמו כפפה ליד. מהסיבה הזאת אנו מציעים לכם שלא להגיע נעולים מראש על חברה מסוימת. תאפשרו לכל אחת מחברות הביטוח לתת לכם את ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

המחיר הוא לא הפרמטר הכי חשוב

ביצעתם ביטוח משכנתא השוואה? העיניים שלכם ככל הנראה מיד יסתכלו על המחיר שאותו תצטרכו לשלם. המחיר הוא חשוב, אך הוא לא הפרמטר הכי חשוב שאליו תצטרכו לשים לב. יהיה עליכם לבחון עוד פרמטרים אחרים שאמורים לקדם אתכם עוד צעד אל עבר הבחירה הנכונה. שווה לכם לשלם קצת יותר מאחרים, אך לדעת כי הביטוח שלכם טוב משלהם. בסוף הביטוחים שונים אלה מאלה בכל הפרטים הקטנים שלא ניתן להתעלם מהם.

תבצעו מספר השוואות במקומות שונים

רוצים לעשות ביטוח משכנתא 13 שנה? כמו שאתם בודקים מספר מקומות לקחת בהם משכנתא, כך תבדקו מספר מקומות לעשות בהם השוואה. השוואה אחת לא תמיד תספק לכם את תמונת המצב בדיוק כפי שהיא. אך כאשר תעשו מספר השוואות במספר מקומות שונים תבינו בדיוק מה קורה. הרי אחרי שעושים מספר השוואות כל מה שהיה בסימן שאלה יקבל חותמת חד משמעית. כזאת שלא תשאיר לכם ספקות או סימני שאלה.

Exit mobile version