Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מותר או אסור: אביזרים לחיי אישות כהלכה

חיי אישות בהלכה מסופרים בהרבה מאוד סיפורים בדרכים כאלה ואחרות. גם יחסי האישות בין בני זוג מכוסים בכל מיני אופנים על ידי אנשי דת בכירים. הרי אחת מהמצוות הגדולות ביותר היא מצוות פרו ורבו, ולכן נותנים דגש משמעותי לעניין הזה. אך כיצד אביזרים לחיי אישות נכנסים אל תוך התחום ההלכתי? האם בכלל מותר להשתמש באביזרים השונים על מנת לשפר את התשוקה בין בני זוג? יש כאלה שמיד יוצאים מנקודת הנחה כי מדובר על תוספת אסורה. כעת יש לכם הזדמנות להיחשף לאינפורמציה שעשויה להפתיע אתכם מאוד.

יחסי אישות זוהי מצווה בהלכה

ההלכה טוענת כי סיפוק האישה תוך כדי קיום מצוות פרו ורבו זה ערך עליון. כלומר יחסי אישות צריכים להתנקז לרגע שבו יהיה אפשר להרחיב את המשפחה. אך לעיתים לא תמיד תהיה אפשרות לספק את האישה בצורה רגילה. על מנת שהאישה תהיה מסופקת ישנו צורך להכניס קצת עניין אל תוך חדר המיטות. אביזרי מין לדתיים זוהי יכולה להיות דרך מעולה להשיג את המטרה. פתאום חיי המין מקבלים תפנית משמעותית, ועל הדרך גם מקיימים את אחת המצוות הכי חשובות ביהדות.

שמירה על צניעות ביחסי אישות

ההלכה טוענת כי ישנה חובה לשמור על צניעות במהלך קיום יחסי אישות. כלומר מה שקורה בתוך חדר המיטות חייב להישמר שם, ולא לצאת בצורה פומבית החוצה. אך ההלכה אינה אוסרת שימוש באביזרי מין שיוצרו עבור הציבור הדתי. באתרים שונים תוכלו למצוא ויברטור לדתיות או כל מיני אביזרי מין אחרים המיועדים לציבור הדתי. המשמעות היא שמדובר על אביזרי מין שקיבלו את כל האישורים ולא מהווים עבירה על ההלכה.

כבוד הדדי האחד כלפי השנייה

עוד כלל חשוב מאוד ביהדות הוא לשמור על הכבוד בין בני זוג. גם כאשר מקיימים יחסי אישות ישנו צורך לשמור על הכבוד זה של זה. השימוש באביזרי מין לא פוגע בכבוד בין בני הזוג, בדיוק ההפך הוא הנכון. מדובר על גילוי של אמפתיה זה כלפי זה על מנת להביא להנאה מקסימלית. ספריי השהייה, ויברטור או כל מוצר אחר יאפשר לבני הזוג להנות יותר. אחרי שיש התחשבות הדדית והנאה משותפת, הכבוד בין בני הזוג הופך להיות גדול יותר.

אין מניעה להשתמש באביזרי מין

בשורה התחתונה ההלכה אינה פוסלת שימוש באביזרי מין על מנת לשפר את חיי האישות. בצורה מסוימת ההלכה אפילו מעודדת להשתמש בכל מה שאפשר על מנת להנות מיחסי האישות. שימוש באביזר כזה או אחר יכול לאפשר לכם להשיג בדיוק את המטרה שלשמה הינכם מקיימים יחסי מין. באותה מידה ניתן להגיד כי גם הזוגיות יכולה להשתפר פלאים. זוגות שהיו על סף גירושים ימצאו את עצמם משקמים את הזוגיות בזכות חיי אישות מגוונים יותר.

Exit mobile version