Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מחפשים הדרכת הורים בצפון? הגעתם אל המקום הנכון

תמונה: יחצ

אף אחד לא מכין אותנו ללהיות הורים. אף אחד גם לא הכין את ההורים שלנו לחוויית ההורות, ואין הורה שלא עושה טעויות. זו לא בושה להודות שאנחנו לא הורים מושלמים, ואין שום בושה להיעזר בהדרכת הורים.

אני מחפש הדרכת הורים בצפון – מה עושים שם?

הורות הינה משימה מאוד לא פשוטה והיא גם דינאמית ומשתנה בהתאם לגיל של הילד שלנו; האופן בו התמודדנו עם המשימה כאשר הוא היה בן שנתיים אינו דומה בשום צורה לאופן בו צריך להתמודד איתה עם נער מתבגר. אם אתם תושבי הצפון, אתם בוודאי מחפשים הדרכת הורים בצפון. החשיבות של הדרכת הורים היא גבוהה, מכיוון שהיא מעניקה להורה מידע שהוא אולי לא היה מודע אליו, כמו צרכים התפתחותיים בהתאם לגילים השונים, או כלים להתמודד עם בעיה שאתם לא יודעים כיצד להתמודד איתה – כמו דיכאון, חרדות או חלילה הפרעות אכילה.

כמו כן, הכלים שתקבלו בהדרכת הורים בצפון יעזרו לכם לנסח את הכוונות שלכם באופן נהיר וברור מול הילדים שלכם. תלמדו אילו משפטים נכון להגיד להם, ואילו משפטים עדיף לא להגיד להם.

הדרכת הורים עוזרת לנו גם להכיר את הילד שלנו באופן אובייקטיבי, ובכך ללמוד להכיר את הילד שלנו טוב יותר תוך חיזוק הקשר שלכם.
בהדרכת הורים בצפון המטפל מספק להורים כלים רבים להתמודדות, לצד מידע רב, וכן תמיכה וליווי. החלק של התמיכה והליווי בתהליך הוא חשוב מאוד, מכיוון שאנו רוצים להתחיל הדרכת הורים בשביל הילדים שלנו, אך זה עוזר לנו להבין את עצמנו כהורים טוב יותר, ומאפשר לנו לפרוק תסכולים שההורות מביאה איתה לעתים.

 

כיצד מוצאים הדרכת הורים בצפון?

ראשית, ההמלצה שלנו היא להתבייש ופשוט לשאול חברים ומכרים אם הם מכירים פסיכולוג או פסיכולוגית בצפון המספקים שירותים מסוג זה. בעבר הדרכת הורים יכול היה להיות טאבו, אך כיום הורים רבים נעזרים בכלי הזה על מנת להיות טובים יותר כלפי ילדיהם וכלפי עצמם. המלצה ממקור ראשון תמיד עדיפה על פני המלצות באינטרנט. אם בכל זאת אתם לא מרגישים בנוח לשאול חברים או מכרים, חיפוש קצר בגוגל של "הדרכת הורים בצפון", "פסיכולוג בצפון" או "פסיכולוגית בצפון" יעלה בפניכם מספר רב של תוצאות. היכנסו לאתר של המטפלים השונים, קראו עליהם קצת, חפשו ביקורות עליהם באינטרנט, קראו על שיטת הטיפול שלהם, ותבינו האם המטפל או המטפלת הזו יכולים להתאים לכם. כמו כן, ניתן להיעזר גם בקבוצות פייסבוק העוסקות בנושא ההורות ולהעלות פוסט המבקש המלצה או לחפש בקבוצה עצמה האם ישנן המלצות שונות. והכי חשוב – אל תהססו ואל תהיו שיפוטיים כלפי עצמכם. לחפש הדרכת הורים בצפון אומרת שאתם רוצים להיות הורים טובים יותר לילדיכם, וזה כמובן מבורך.

 

Exit mobile version