Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מחפשים מתנה ללידה? המדריך המלא

היולדת כנראה מותשת ולא בטוח שהיא עדיין מוכנה לקבל אורחים שדואגים לה, אבל היא בהחלט תהיה מוכנה לקבל מתנה ליולדות. מתנת לידה יכולה לקבל צורות שונות, כאשר הבסיס של המתנה בדרך כלל יתמקד באם או בתינוק שהרגע נולד. אין מה לעשות, אבות ברגעים האלו הם פחות מוקד העניין, לא להיעלב.

אם אתם מחפשים אחר מתנה ליולדות טריות, אתם מחפשים אחר מתנה שתראה בדיוק כמה אתם אוהבים ומוקירים את היולדת. אתם רוצה להפגין חום באמצעות מתנה, מה שאפשרי לעשות בעלויות אטרקטיביות למדי. לא חובה להוציא מאות על גבי מאות של שקלים על מתנות ליולדות, מאחר שלפעמים הכוונה הכי מרגשת נמצאת דווקא בפרטים הקטנים. ואם אתם רוצים לרגש, אפשר לקחת בחשבון מתנות כמו מארזי שי ליולדת, תכשירים לתינוק ועוד.

מה כוללים מארזי שי ליולדת?

מארזי שי ליולדת יכולים לכלול שלל תכשירי רחצה שונים, קרמים לעור, לפנים ולגוף, תכשירי לחות ועוד. בדרך כלל התכשירים האלו יהיו מיועדים עבור תינוקות, כמו למשל אל-סבון עבור תינוקות. כמו כן, התכשירים השונים יכולים להיות מיועדים גם עבור האם הטרייה.

מארזים של מתנות ליולדת יכולים לכלול גם נוזל טבעי לניקוי וחיטוי, משחות החתלה, סבון טבעי לתינוק ועוד. כל עוד אתם רוצים ללכת על הקו הזה של היגיינה ואסתטיקה, לא חסרות אופציות עבורכם. למשל, תוכלו לכלול בתוך המארז מוצרים כמו מבשם בדים איכותי ללא אלכוהול אשר מותאם לתינוקות, מבשם חדרים ללא אלכוהול ועוד.

מתנות ליולדת – עד כמה כדאי ללכת על הקו של מתוקים?

בעוד שחלק מהיולדות "מתות" למתוקים לאחר הלידה, יולדות אחרות לא יהיו מסוגלות להביט לרגע אחד במגש של מתוקים. מתנות ליולדת עם או בלי מתוקים, העיקר שתבדקו זאת לפני. תוכלו לבדוק זאת מול בעלה של היולדת, משפחתה, חבריה וכו'.

אם אתם מחליטים כן ללכת על מתנה ליולדת עם מתוקים, אנחנו רוצים להמליץ לכם על משהו יוצא דופן. במקום ללכת על הקו הברור של בונבוניירות, לכו דווקא על משהו שנקרא "סושי פירות ומתוקים". אם אתם לא מכירים את הטרנד הזה, מדובר בעצם במגש של סושי עשוי פירות, אגוזים מסוכרים, שקדים, פיסטוקים, קוקוס מתוק ועוד. אחלה של מתנה ליולדת.

 תמונה: pexels

מתנות ליולדת ולתינוק – אביזרים ומשחקים לתינוקות

התקופה הראשונית עם התינוק החדש היא כנראה הכי קשה. צריך להסתגל לרעיון של תינוק בבית, ובדרך כלל מה שמסייע להורים להסתגל זה הצעצועים. כן, כן, מה ששמעתם, ההורים צריכים צעצועים כדי להסתגל לחיים החדשים שלהם בתור הורים. כשלתינוק יש צעצועים שגורמים לו למקד את תשומת הלב שלו עליהם, ההורים רגועים יותר.

הצעצועים מעסיקים את התינוקות, למרות שהם עדיין לא בגיל שבו הם יכולים לשחק בהם. יש לכם למשל מתנות ליולדת כמו מכונות צלילים בצורות של דובי, בצורות של פינגווין, בצורה של דינוזאור קטן ועוד. הצלילים גורמים לתינוק לגירוי, מה שנותן שקט להורים.

 

Exit mobile version