Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מחפשים תכנים חינוכיים לילדים שלכם? המדריך המלא

עכשיו כשחג הפסח וחופשת הפסח הגיעו, יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחפשים תכנים חינוכיים להעסקת הילדים. תקופת החגים והחופשים תמיד מביאה עימה המון זמן פנוי, כאשר אם הוא מועבר ללא מעש אז הילדים משתעממים מאוד. וכדי להפיג את השעמום של הילדים, רבים מההורים מחפשים להם תעסוקה, כאשר רצוי שיהיה מדובר בתכנים חינוכיים ואיכותיים, שיוכלו גם להעסיק את הילדים וגם לתרום להם.

אז אם גם אתם מחפשים תכנים חינוכיים ובעלי ערך, להעסקת הילדים כשהם חסרי מעש – אז יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם. הפתרון שלא רק יעסיק את הילדים שלכם, אלא גם יעשיר את השכלתם ויתרום לצמיחתם. וזאת בשונה מכל מיני תכנים אחרים לילדים שאפשר למצוא ברשת, שהם לא מאוד תורמים לילדים או לא מעשירים את השכלתם (או אולי אף גרוע מזה – מלמדים את הילדים דברים לא רצויים). רוצים לדעת במה מדובר? הכירו את אתר "פני מלך לילדים" – האתר שהילדים שלכם לא ירצו להפסיק ללמוד ממנו, ושאתם בתור ההורים גם כן לא תרצו שהילדים יפסיקו לגלוש בו.

מהו אתר פני מלך לילדים?

אתר פני מלך לילדים הוא אתר שמיועד בעיקר לילדים ולבני נוער, בו תמצאו שלל תכנים חינוכיים ומעשירים לבני הגילאים הללו. כאשר תכני האתר בהחלט יכולים להתאים גם למבוגרים שרוצים ללמוד יותר על התורה, ועל סיפורי היהדות, באופן חוויתי ומהנה.
יש באתר בלוג עם תכנים מאוד מעניינים לקריאה, שאפשר להעביר שעות בקריאתם. ואם אתם מחפשים סרט לילדים דתיים, תשמחו לשמוע שיש באתר גם סרטים איכותיים ומעשירים לילדים דתיים לצפייה אונליין, וכל זה לגמרי בחינם. כמו כן, תמצאו באתר כל מיני משחקים חינוכיים ואיכותיים לילדים שזמינים לכולם ללא תשלום. כל התכנים באתר הם תכנים מאוד איכותיים, שאפשר לראות שהושקעה בהם מחשבה ומאמצים רבים.

תמונה: יח"צ

בנוסף, תמצאו באתר חנות, שבה ניתן לרכוש דיסקים עם תכנים מעשירים, ציורים ועיצובים ועוד כל מיני מוצרים. והאתר מציע למכירה גם הקדשות וסרטוני אנימציה בתור מתנה ליום ההולדת.

האתר שייך למשפחת פני מלך. יעל, היא גרפיקאית ואנימטורית, והיא אחראית לתכנים הויזואליים באתר. שיש לציין שהם מאוד מרשימים! העיצובים הגרפיים באתר, וכך גם המשחקים והסרטים המוצעים בו, הם בעלי איכות מדהימה, שלא רואים בכל מקום. ואילו דורון הוא המדובב בסרטונים והוא נותן העצות – כך שהוא אחראי למעשה על כל מה ששומעים ולומדים באתר של פני מלך. החלום של יעל ודורון הוא להעניק לילדי הדור הבא את התענוג הנפלא הקיים בלמידת התורה, בצורה שמדברת לדורות החדשים והטכנולוגיים יותר.

לטענת הזוג, התורה היא הסחורה הטובה ביותר. וכאשר אנחנו לומדים את התורה בהנאה, אנו מביאים גאולה לעולם. כך שאם חיפשתם תכנים חינוכיים לילדים או תכנים איכותיים לילדים דתיים, אז אין ספק שתכני למידת התורה באתר פני מלך הם בדיוק מה שאתם צריכים.

Exit mobile version