Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מידע על כלבי קאנה קורסו

קאנה קורסו

Cane Corso הוא כלב גדול ושרירי עם זנב ארוך ומעוקל. זהו כלב עבודה שפותח באיטליה. כלבי Cane Corso ידועים באינטליגנציה ובנאמנות שלהם. הם שימשו ככלבי שמירה, כלבי שמירה וכלבי ציד.

כלבי Cane Corso הם בדרך כלל בין 60 ל-70 פאונד ועומדים בגובה של כ-24 אינץ' בכתף. המעילים שלהם מגיעים במגוון צבעים כולל שחור, חום, אדום או לבן עם סימני שיזוף על החזה והפנים.

כלבי קאנה קורסו הם הכלאה בין מסטיף לגזע המסטיף האיטלקי הוותיק. הם כלבים גדולים, חזקים ומאוד אינטליגנטים.

Cane Corso הוא גזע עתיק של כלבים שעדיין פופולרי מאוד היום. זהו הכלאה בין המסטיף לגזע המסטיף האיטלקי הוותיק. כלבים אלה גדולים, חזקים ומאוד אינטליגנטים. יש אנשים שמכנים אותם גם "כלב האריה".

Cane Corsos שימשו במשך מאות שנים באיטליה ככלבי שמירה בשל גודלם, כוחם ואינטליגנציה. הם שימשו למטרות רבות אחרות כגון שמירה על אחוזות, ציד חזירי בר או שמירה מפני גנבים או פולשי

Cane Corso הוא כלב גדול ושרירי הידוע בכוחו ובאינטליגנציה שלו

כלב זה ידוע גם בראשו הגדול ובלוע הקצר שלו, כמו גם במראה המפחיד שלו.

Cane Corsos בדרך כלל אינם תוקפניים, אך ידוע שהם מגינים מאוד על משפחותיהם ועל הטריטוריה שלהם. הם שימשו בעבר על ידי רועים כדי להגן על העדר מפני טורפים כמו זאבים ודובים.

ה-Cane Corso פותח לראשונה באיטליה בשנות ה-1800 על ידי חציית מסטיף עם גזעי מולוסרים כמו המסטיף הנפוליטני והבולדוג האנגלי.

כלבי Cane Corso הם גדולים ושריריים, עם פרווה עבה מאוד. הם תוצאה של חציית גזעי הכלבים המולוסים והמסטיף.

גזע זה ידוע בכוחו, באינטליגנציה ובנאמנותו למשפחתו.

Cane Corso הוא כלב גדול, חזק ואינטליגנטי ששימש ככלב שמירה וכלב ציד. הוא שימש ככלב שמירה בעבר.

Cane Corsos ידועים באינטליגנציה, באומץ ובנאמנות שלהם. הם גם מאוד מגינים על משפחותיהם ורכושם. יש להם לסתות חזקות שיכולות להחזיק בטרף גם כשהטרף מתקשה. תוחלת החיים שלהם היא בדרך כלל בסביבות 12 שנים אבל הם יכולים לחיות עד 15 שנים אם הם מטופלים היטב.

הקנה קורסו הוא כלב גדול, שרירי ומאוד אינטליגנטי. הוא גדל במקור למטרת ציד חזירים.

גזע זה ידוע גם בשם המסטיף האיטלקי או כלב הלחימה האיטלקי. הגזע נוצר באיטליה בשנות ה-1800.

Cane Corso הוא גזע עתיק של כלבים מסוג מולוסר שגודלו לציד חזירים. הכלבים גדולים ושריריים, בעלי פרווה גסה וציצה מובחנת בראשם המעניקה להם את שמם: "קנה" פירושו חזק ו"קורסו" פירושו שיער נדבך או מתולתל. ייתכן שהמונח "קן קורסו" נגזר מהמילה הלטינית "Canis Curtus", שפירושה "כלב ציד מתולתל" או שהוא נגזר ממילים לטיניות

Exit mobile version