Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מי זה עומר בבי?

עומר בבי

בשעות האחרונות קשה היה לפספס את ההערכה והתודה לה זוכה בחור אלמוני בשם עומר בבי. אתם לא יודעים מי זה עומר בבי?? אתם לא לבד! אחרי שעשרות סלבריטאים ברכו את עומר בבי ו"הרימו לו", עכשיו הרשת מגלה סוף סוף מי זה עומר בבי >>

אם גם אתם נתקלתם בשעות האחרונות בפוסטים וסטוריז של סלבס רבים שמביעים הערכה רבה לבחור אנונימי בשם עומר בבי וכותבים דברים בנוסח: "עומר בבי, אתה מושלם" או "עומר בבי, תודה!" – זה לא במקרה.

רבים כמוכם וגם כמונו תהו בשעות האחרונות מי הוא אותו עומר בבי, ועשו את הדבר הראשון שאפשר היה לעשות כדי לא להיאר מאחור וגיגלו את השם עומר בבי בגוגל – אבל לא זכו לשום תוצאה שיכולה לתת תשובה לשאלה מדוע מפורסמים רבים מודים לו.

עכשיו כבר אפשר לגלות – בשנה החולפת עשרות מפורסמים, דמויות מפתח וסלבס נרתמו לקמפיין תרומת מח עצם למען רוני, בחורה שגילתה זמן קצר לפני חתונתה כי היא חולה וזקוקה לתרומת מח עצם דחופה.

בעקבות קמפיין "להציל את רוני" רבים מהם עודדו אנשים לצאת ולבדוק אולי הם מתאימים לתרומה ויוכלו להציל את חייה של רוני. בקמפיין הגיוס לרוני חיפשו אנשים ממוצא חצי מרוקאי-חצי תימני על מנת להגדיל את הסיכויים למצוא תורם מתאים לרוני. עם התגייסותם של מפורסמים רבים, הגיע והצטרף למאגר התרומות בחור בשם עומר בבי והצטרף למאגר מח העצם – האדם המיליון שמצטרף למאגר.

עומר ודאי לא חשב שהוא יהפוך לויראלי בעצמו כשהגיע להיבדק ולהיכנס למאגר התרומות, אך כחלק מקמפיין ההמשך להגברת המודעות והתנדבות לתרומת מח עצם, עמותת "עזר מציון" החליטו להודות לו ובעזרת סלבס כמו אופירה אסייג, גלית גוטמן ועוד רבים הפכו את שמו של עומר לנפוץ במיוחד על מנת להעלות את המודעות ולעודד אנשים נוספים להצטרף, כפי שהצליחו לעשות בקמפיין האחרון והמוצלח על רוני.

אז בשבילנו כל מי שהלך להיבדק, נכנס למאגרים ובודאי מי שתרם, בדיוק כמו עומר בבי, הוא מלך!

Exit mobile version