Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מכונות מזון תעשייתיות – כל מה שצריך למטבח

Chef cooking spagetti in the kitchen

מכונות מזון תעשייתיות – כל מה שצריך למטבח

עולם ציוד למטבח התעשיה הוא עולם רחב ועצום. כל נישה מקבלת התייחסות משלה. קיימים עסקים רבים בתחום האוכל הצורכים כל אחד את המכשירים הייחודיים לו. צ'יפסר ומכונת שווארמה יתאימו מאוד לעסק אחד, תנור מקצועי לאפיית פיצה יתאים לעסק אחר, מכונה תעשייתית לשטיפת כלים תתאים למסעדות, במאמר זה נפרט על שני מכשירים מבין מוצרי המטבח התעשייתי

פורסת נקניק

פורסת נקניק מיועדת לפריסה נוחה, קלה ומדויקת של נקניקים, לחמים וגבינות קשות. מכונות אלה שימושיות במעדניות, בבתי קפה בסופרמרקטים ובקייטרינג. קיימות מכונות שונות של יצרנים שונים המתאימות בגודלן למטרות שונות. קיימות מכונות המצריכות פריסה ידנית לעומת מכונות אוטומטיות, נתון זה הוא לבחירת הלקוח, חיתוך אוטומטי מתאים יותר לחיתוך של כמות ידועה מראש למספר לקוחות גדול הרוכש את המוצר הקבוע, לעומת חיתוך ידני הנעשה לרוב במקום לפי הזמנת הלקוח באופן משתנה מלקוח ללקוח. חשוב לבחור במכונה בעלת תקן בטיחות איכותי ומוכר היות וכאמור מדובר במכונה הכוללת סכין וחיתוך, וכמובן שאנו רוצים להימנע מתאונה העלולה להתרחש. 

אופן העבודה של מכונות פריסה אוטומטיות וידניות

מכונות הפריסה מורכבות ממגש המוצר עליו מניחים את הנתח המיועד לפריסה, בין אם זה נתח בשר, או נתח גבינה או לחם. 

המגש מוטה בזווית שתגרום לנתח להחליק לכיוון הלהב, כאשר הדוחפן מחזיק את הנתח בזמן הפריסה כדי למנוע החלקה שלו מהמשטח בזמן הפריסה.

מכונות פריסה אוטומטיות וידניות

מכונו פריסה ידניות משתמשות בכוח השרירים האנושי המפעיל לחץ על הלהב הפורס את הנתח. לעומתן, מכונות אוטומטיות משתמשות במנוע שעוצמתו משתנה כדי לפרוס את הנתח. מכונות אוטומטיות יוכלו להגיע לרמת דיוק גבוהה ולפריסה בעובי דק ביותר לעומת מכונות ידניות.

מכונות ואקום תעשייתית 

מכונות ואקום תעשייתיות נועדו לאטימה משלמת של מוצר המזון במטרה לשמור על טריותו. כאשר המוצר ארוז בצורה הרמטית נמנעת כניסת חיידקים שעלולים לפגוע במזון. 

אריזת ואקום בעצם מונעת מחמצן לחדור את האריזה העוטפת את המזון כך שתהליך החמצון המביא בסופו של דבר לקלקול המזון נעצר, וטריות המזון נשמרת לאורך זמן. 

Exit mobile version