Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מכירות החלבה צמחו בשנה האחרונה בקצב של 12%

מחקר מקיף שהתבצע בינואר 2016 מגלה כי 40% מדווחים על אכילת חלבה לפחות פעם בשבוע ושליש מדווחים שבשנה האחרונה אכלו יותר חלבה מאשר בשנים קודמות.בימים אלו משיקה "בארכה" סדרה חדשה– I LOVE HALVA.

החטיפים החדשים, במשקל 40 ג' ליחידה, העשויים מ-50% טחינה גולמית, יופצו בטעם וניל או שוקו-וניל וימכרו כבודדים ברשתות השיווק והמכולות.חטיפי  I LOVE HALVA משמר את הטעם והמרקם הנפלאים של החלבה המפורסמת של "בארכה" ומציע אותו לראשונה כחטיף – רגע מתוק, פינוק TO GO, מנת אנרגיה מרוכזת שמאזנת בין טעם יוצא דופן לתזונה נכונה.

חלבה.צילום באדיבות חברת 'בראכה'

קטגוריית החלבה, הטעם המתוק הישראלי ביותר, הולכת וגדלה מדי שנה. כיום עומד השוק על מכירות בהיקף 150 מיליון ₪ בשנה ובשנה האחרונה צמח השוק בכ-12%. מחקר שערך המותג לאחרונה באמצעות חברת Sapioובהשתתפות למעלה מ-500 מרואיינים מצביע על זינוק בצריכת החלבה בשנתיים האחרונות. בעוד שבאוקטובר 2013 רק 18% מהנשאלים דיווחו על אכילת חלבה לפחות פעם בשבוע, בדצמבר 2015 – 42% מהנשאלים דיווחו על אכילתחלבה לפחות פעם בשבוע, מחצית מהם בתדירות של פעמיים-שלוש בשבוע, לכל הפחות. בנוסף, למעלה ממחצית מהנשאלים דיווחו כי הצורה המועדפת עליהם היא אריזות אישיות. את העלייה בפופולריות של הממתק הותיק ניתן לייחס גם לתרבות השווקים הרווחת בישראל, ובפרט שווקי האוכל וחלבה LOVE הוא ההזדמנות המושלמת לקחת לכל מקום וליהנות בכל רגע מהטעם הממכר.

מטליה סיון, מנהלת שיווק בארכה: "חלבה תמיד הייתה ממתק אהוב במיוחד על הישראלים. השקת בארכה בקטנה ועכשיו I LOVE HALVA הופכים את החלבה לזמינה ומאפשרים לצרכן הישראלי ליהנות מהאהבה שלו לחלבה במהלך היום יום, לא רק בעת שיטוט בשווקים. אנו נרגשים להציג את התוספת שלנו למדף הממתקים הישראלי – חטיפי חלבה שמאזנים בין בריאות ותזונה נכונה להפסקה מתוקה וטעם מעולה שמצטרפים למוצרי החלבה המעולים הנמצאים בשוק כבר היום ולצידם חידושים נוספים שיחשפו בעתיד הקרוב."

Exit mobile version