Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מכשיר שמיעה – כי מגיע לכם לחיות נכון

אם אתם כאן, אתם בטח מכירים את התחושה הלא נעימה של ליקוי שמיעה בה אתם סובלים מתקשורת סביבתית שהלכה ונעלמה עם הזמן. ומעבר לכך, מהיכולת הבסיסית ליהנות מהזכות לשמוע את הטבע ואת החיים עצמם. העובדה שהחדשנות והטכנולוגיה מצליחים לשפר לנו את איכות החיים באמצעות מכשיר שמיעה היא לא מובנת מאליה, ואם טרם התחדשתם במכשירים מסוג זה, זה בדיוק הרגע בשבילכם.

קרדיט FREEPIK

מכשיר שמיעה – זאת זכותכם הבסיסית לשמוע

מכשיר שמיעה הוא אלמנט נפלא באמצעותו אפשר לשפר את איכות השמיעה ברמה משמעותית. הוא לא מרפא ליקוי שמיעה, וחשוב לדעת זאת. מכשיר שמיעה מותאם בצורה אישית על ידי אנשי המקצוע. כאשר מכוני שמיעה מקצועיים מאבחנים את ליקוי השמיעה.

המכשירים קיימים במגוון של סוגים החל ממכשיר קטן שמוסתר בתוך תעלת האוזן, ועד למכשיר המתגמש מאחורי האוזן ומותאמים אל המבנה האנטומי ברמה האישית.

כל מכשיר כולל מיקרופון שקולט את הצלילים של הסביבה, מגבר שמגביר את עצמת הצלילים ואף רמקול שדואג לשלוח את הצלילים אל האוזן. בנוסף לכך, סוללה שמאפשרת את אורך החיים המתאים למכשיר בהתאמה אישית.

מכשיר שמיעה אפשר לרכוש מכל מכון שמיעה בארץ. מומלץ לרכוש את המכשירים ממכונים מקצועיים להם יש רמה גבוהה מאד. המכשירים חייבים להיות מותאמים ברמה האישית, וכמובן גם אל סוג ליקוי השמיעה כאשר האבחון נעשה על ידי אנשי מקצוע המבינים היטב בתחום זה.

https://medent.co.il/hearingdevices/מכון-שמיעה-מדנט/

מכשיר שמיעה – איך אפשר לבצע התאמה?

כשמדובר על מכשיר שמיעה אין עוררין, חייבת להיות כאן התאמה. התאמת המכשיר חשובה מאד לסוג ליקוי השמיעה. אחרת, מכשיר שאינו מותאם לא יהיה פונקציונלי ברמה טובה, ולא יביא לתוצאת הרצויות. את ההתאמה מבצעים על סמך כמה וכמה פרמטרים:

  • רמת ליקוי השמיעה

ליקוי שמיעה בינוני עד ליקוי קל מתאים למכשירים שיכולים להיות בתוך האוזן. מכשירים מאחורי האוזן יתאימו יותר לליקוי שמיעה ברמה גבוהה וחמורה מאד.

  • רעשי רקע

ליקוי שמיעה נפגע מאד גם בשל רעשי רקע. סבילות נמוכה לקולות חזקים ולרעשים חזקים. אלו קובעים את סוג המכשיר, ומשפיעים על הבחירה שלו.

  • מצב אוזן

אנשי מקצוע מטעם מכון שמיעה יבדקו את מצב האוזן. יוודאו שאין דלקות אוזניים, שעווה מוגברת ובאופן כללי יוודא שהאוזן תקינה ובריאה.

  • תקשורת

התקשורת עם הסביבה משפיעה באופן מהותי ומשמעותי על בחירת סוג המכשיר. חשוב לקחת את זה לתשומת הלב בבחירת מכשיר השמיעה.

יש על מי לסמוך

רכישה של מכשירי שמיעה מכל מקום מקצועי חייבת להיעשות מול אנשי המקצוע הטובים ביותר. זאת גם בשל ההתאמות שחייבות להיות ברמה האישית, וגם בשל העובדה שכשמדובר במכשירי שמיעה, מדובר במכשיר שהולך ללוות אתכם לכל החיים. וכך גם אנשי המקצוע.

מדובר באחריות, במקצועיות וליווי אישי שחשוב שיהיו מהרגע הראשון שאתם בוחרים את המכשיר. המטרה העיקרית היא שיפור איכות החיים וחשוב שיהיה לכם על מי לסמוך.

חשוב להבין שאפשר לחיות עם ליקויי שמיעה. אין שום סיבה שתרגישו תקשורת לקויה עם הסביבה. תוכלו בקלות ליהנות מחיים איכותיים, תקשורת טובה עם היקרים לכם והכי חשוב לקבל את הזכות הבסיסית והטבעית, לשמוע ללא הפרעות ונוחות מיטבית.

Exit mobile version