Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מלא ברק – הפתרון האידאלי להברקת הרצפות

לפעמים אנחנו לוקחים אותם כמובן מאיליו, אבל האמת היא שאריחי הריצוף שלנו משפיעים באופן דרמטי על האווירה הכללית בבית. ריצוף מלוכלך יוצר תחושה לא מאוד נעימה, ובמקרים רבים גם אם אנחנו מקפידים לשטוף את הרצפה מדי שבוע היא עדיין נראית עייפה ושחוקה. הסיבה לכך לא קשורה באיכות הניקיון שלנו, אלא בתהליך שחיקה טבעי שעוברים האריחים. זה גם לא אומר שאתם צריכים להחליף את הריצוף. יש פתרון פשוט הרבה יותר

הסיבות לשחיקת הריצוף שלכם

גם האדם הזהיר ביותר שופך מפעם לפעם קפה בדרך מהמטבח אל הסלון. באופן דומה, רוטב העגבניות הנפלא שמשלים את הפסטה עשוי לטפטף ולהשאיר סימנים, הבוץ שמגיע עם הילדים מהגן תורם  את חלקו, וכשאנחנו מזיזים את הריהוט בתמימות כדי לעצב מחדש את הסלון – השריטות נשארות. מזכירות לנו שפעם היה כאן סידור אחר לחלוטין. דרך טובה לעכב את תהליך השחיקה הטבעי הזה מומלץ להיעזר באופן קבוע בשירות ניקיון מקצועיים, ובפרט בשירותיה של חברת ניקיון – למידע נוסף.

האפשרויות המרכזיות לטיפול בבעיה

רצפה נקיה ומראה יוקרתי. צילום באדיבות pixabay

אם זיהיתם שהריצוף שלכם זקוק לליטוש, ניקוי יסודי ואולי גם שכבת הגנה שתבטיח לכם ראש שקט וריצוף נקי למשך תקופה ארוכה, אתם כבר בכיוון הנכון. לצורך ניקוי מרצפות יסודי תצטרכו חברת ניקיון או פוליש שתדע להציע פתרון מדויק המותאם לכם. למשל, בדירות ובתים עם מרצפות שיש או טרצו תתבצע מלאכת הניקיון עם מכונת שטיפה מיוחדת שמאפשרת הברקה של הריצוף. בסוף התהליך הזה תימרח גם שכבת הגנה (שעווה או קריסטל) אשר למעשה מוסיפה גם מראה מבריק ונקי יותר לריצוף. דרך אגב, אפשר לבצע פעולה דומה גם במפעלים או במרכזי תעשייה עם ריצוף בטון. במקומות אלה שכבת ההגנה היה שכבת וקס אקרילי, שלא ישמש אותנו לריצוף ביתי קלאסי (קרמיקה או שיש).

טיפים לבחירת חברת פוליש

אז איך בכלל בוחרים חברת פוליש או ניקיון? נגלה לכם מה המשתנה האחרון שצריך לבדוק (אם כי יש לו חשיבות רבה כשלעצמו) – המחיר. רובנו נוטים להימשך למבצעים ולמחירים זולים במיוחד, בוודאי אם הם "שוברים את השוק".  הבעיה היא שהמחיר הזול עלול גם לשמש תמרור אזהרה, בלשון המעטה. אם תבדקו לעומק את ההצעה שאתם מקבלים תגלו שהמחיר הנמוך מלווה גם ברשימת לקוחות לא-מאוד-מרוצים, תוצאה פחות ממרשימות או פתרון קצר טווח שדורש טיפול נוסף זמן קצר מרגע השלמת הפעולה אצלכם בבית. במקום, תנו דגש לאיכות, בדקו את הניסיון, התרשמו מרמת השירות שאתם מקבלים, מהיחס האישי, ומההיענות של הצוות לבקשות ולשאלות שלכם. עדיף שתשלמו קצת יותר ותקבלו שירות ברמה גבוהה, מאשר לחסוך כמה שקלים לטובת שירות קלוקל ותוצאה שרחוקה מזו האידאלית.

Exit mobile version