Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מלון בוטיק לליל כלולות מהסרטים

חתונה היא אחד האירועים המרגשים ביותר עבור כל אחד ואחת, ולצד זה נלווה למאורע המרגש גם ליל הכלולות עצמו. ליל הכלולות הוא הלילה הראשון שאחרי טקס החתונה והוא למעשה הלילה הראשון שבו שני בני הזוג נמצאים יחדיו כבעל ואישה. ארגון החתונה דורש המון זמן והשקעה, הוא מתיש ומייגע – ולכן כדאי מאוד אחרי המאורע להתפנק במלול בוטיק יוקרתי. מלון בוטיק יאפשר לכם להיות בצורה אינטימית כבעל ואישה, בצורה רגועה ונינוחה, בלי כל הדאגות והמטלות של ארגון החתונה. יש מגוון של מלונות בוטיק בכל הארץ. מלון בוטיק ירושלים הוא אפשרות מצוינת כמו גם מגוון של מלונות בירושלים ובתל אביב יפו.

לבחור מלון לליל הכלולות

ההמלצה היא לבחור מלון בוטיק שנמצא לא רחוק מאולם החתונה עצמו. זה לא ריאלי לעשות דרך ארוכה בנסיעה של כמה שעות מאולם החתונה אל המלון, ולכן כדאי מאוד לבחור מלון בוטיק הנמצא בקרבת אולם החתונה. ההמלצה היא כמובן לשריין את החדר במלון מספיק זמן מראש היות והזוג לא גמיש בכלל מבחינת התאריך והמיקום, מה שמצמצם מאוד את האפשרויות עבורו ללינה במלון בוטיק. כדאי מאוד לשריין חדר במלון בוטיק עם שימוש במתקני הספא של המלון, לשלב עיסוי פנים, טיפול פנים וג'קוזי עם יין מפנק.

ליל כלולות בצפון או בדרום הארץ

יש מבחר של מלונות בוטיק מהצפון ועד לדרום. מלונות בצפון מציעים חווית אירוח בוטיקית נהדרת, כאשר ישנו מבחר נהדר של מלונות בוטיק בצפון. גם בדרום הארץ וגם במרכז הארץ תמצאו מגוון רחב של מלונות בוטיק כאשר חשוב לשים לב שיש מלונות בוטיק יוקרתיים מאוד שיכולים פחות להתאים לליל כלולות משום שהם פונים לפלח שוק מבוגר יותר. מסיבה זו גם המחיר וגם האווירה פחות יתאימו לזוג צעיר שרק נישא, ולכן חשוב לשים לכך לב. כדאי מאוד לכוון את בחירת מלון בוטיק לפי המיקום של אולם החתונה, וכמובן לדאוג להסעה למלון עצמו. חשוב לעדכן את צוות המלון לגבי שעת ההגעה שלכם שכן סביר להניח שתגיעו בשעה פחות קונבנציונלית.

תמונה: shutterstock
Exit mobile version