Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מלון תל אביב ההיסטורי בצפת ישופץ ויפתח מחדש אחרי למעלה ממאה שנים

מלון תל אביב אחרי שיפוץ

הדמיה: אדריכלים 'מייקל שוורץ ושות'

לאחר למעלה מ-100 שנה מלון תל אביב ההיסטורי בצפת יעבור חידוש ושיפוץ נרחב ויפתח מחדש במהלך השבנה הקרובה.

לבירת הגליל היסטוריה תיירותית משמעותית, בשנות ה 70-80 צפת הייתה עוגן תיירותי גלילי עם בתי הארחה איכותיים וחוויה גלילית יוצאת דופן שנעלמה עם השנים ומבנים רבים של מלונות נסגרו או שינו ייעוד.

במרכז התיירות אסנט בצפת החליטו לחדש ימייה של התיירות צפת כקדם ולצד תכנים תיירותיים רבים החלו לאחרונה בשיפוץ נרחב באחד מבתי הארחה המיתולוגיים של צפת, כך שבקרוב תוכלו לנפוש ברמה גבוהה במלון תל אביב המיתולוגי, בלב העיר העתיקה בצפת, מבנה שבעבר שימש כבית הארחה, כקונסוליה האוסטרו-הונגרית וכן כבית הספר הראשון של העיר צפת.

הדמיה: אדריכלים 'מייקל שוורץ ושות'
 אורחות במלון תל אביב צילום: ארכיון מלון תל אביב

השיפוץ הקרוב של בית מלון תל אביב צפוי להגיע לכ-10 מיליון ₪, רק בשלב הראשון של חידוש הבית בצפת (מלון תל אביב לשעבר) שנקרא בגאווה ציונית ע"ש העיר העברית הראשונה- תל אביב והוקם על ידי משפחה שורשית בצפת – משפחת ברנזון. בוצע שיפוץ של המבנה שהינו בן למעלה מ-110 שנים ולראשונה מזה כ-60 שנה, בוצעו עבודות נרחבות מאוד ב -24 מתוך 40 חדרי המלון לרבות אינסטלציה, מערכת חשמל ובית חכם, שיפוץ הלובי והמעברים, מרפסות, שירותים, מקלחות וכו'.

סך הכל, במסגרת שלב א' של שיפוץ 'מלון תל אביב' השקיעו במרכז התיירות אסנט כ-5 מיליון ₪ כאשר שלב ב' צפוי להיות בעלות דומה.

 משפצים עד היסוד. צילום: מרכז תיירות אסנט
חדש ימינו כקדם. צילום: מרכז תיירות אסנט
כל המי ומי של תל אביב שהגיעו לצפת התאכסנו במלון. צילום: ארכיון מלון תל אביב
10 מיליון ש"ח יושקעו בשיפוצים. צילום: ארכיון מלון תל אביב

במרכז התיירות אסנט ציינו: "אנו עמלים סביב השעון לשפץ ולחדש את מבנה מלון תל אביב ההיסטורי – הבית בצפת ולהציע לבאי העיר צפת חווית אירוח ברמה גבוהה, עם נוף קסום להרי מירון ומגוון שירותים מתקדמים במבנה היסטורי. בימים אלו אנו משלימים את שיפוצם של כ17 חדרים איכותיים שייפתחו מייד לאחר ט באב (בעוד כשבועיים), ומיד נעבור לשלב ב בפרויקט ולהשלים את שיפוץ כלל המבנה".

את הפרויקט מוביל משרד האדריכלים 'מייקל שוורץ ושות", שתכננו את חידוש מלון אמריקאן קולני בירושלים, הוספת קומות למלון ענבל ירושלים וכו'.

Exit mobile version