Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ממה עשוי גזיבו והאם הוא באמת עמיד?

גזיבו הוא אחד מפתרונות ההצללה המודרניים והמקובלים כיום, עם זאת, מי שלא מכיר את ההיסטוריה של הגזיבו, זהו אחד מפתרונות ההצללה המשובחים גם בתקופות ישנות יותר באירופה. בעבר הגזיבו היה עשוי מחומרים אחרים כמו כץ או ברזל שהיו רווחים מאוד בתקופות שונות בהיסטוריה. כיום הוא עשוי מחומרים הרבה יותר טובים, עמידים ועם יתרונות. במאמר הבא נדבר על גזיבו אלומיניום ויתרונותיו. 

נעים להכיר, מתכת האלומיניום

מתכת האלומיניום היא מתכת מאוד מיוחדת בשל תכונותיה המיוחדות המקנות לה עמידות בתנאי חוץ. גזיבו עשוי אלומיניום אינו מחליד כמו ברזל ואינו מצריך תחזוקה כמו עץ. כאשר המתכת נחשפת לאוויר הפתוח, היא מייצרת שכבה מיוחדת ששומרת עליו מפני קורוזיה וחלודה. לכן רבים משתמשים במתכת זו עבור חלונות ומגוון סוגי פרזול בבית ובחצר וכן גם כאשר מדובר באביזר הצללה כמו גזיבו לגינה. 

בד פוליאסטר חזק

מעבר למתכת האלומיניום שכעת אנו יודעים כי יש לה תכונות ייחודיות, על עמודי האלומיניום משתרע בד חזק עשוי פוליאסטר שעוטף את החלק העליון של הגזיבו וכאשר מדובר בחורף, אז ממנו גם יוצרים דפנות איכותיות וחזקות המגנות מפני הגשם. בשל העמידות החזקה, במצבי גשם ורוח, הגזיבו מגן ומאפשר לשבת בחוץ ויש אנשים שאף מכניסים אליו תנורי חוץ וכך מחממים את החלל. אפשר לומר שהגזיבו מייצר מעין מרפסת סגורה, נוחה ונעימה גם בזמני החורף. 

בד הפוליאסטר הוא בד סינטטי עשוי פולימר. זהו לא בד שמרגיש כמו כותנה. סיבי הפוליאסטר חזקים, עבים וחסינים למים. בשל כך, הוא מאוד מתאים לתנאי חוץ. גזיבו ששוהה בחוץ, מתאים לתנאים והוא לא נהרס מכל מזג אוויר ונשמר עבורכם לאורך זמן. כאשר אתם רוכשים גזיבו, אתם יודעים שביצעתם רכישה איכותית שתישאר לאורך זמן. 

 קרדיט לתמונות: אבי דואניס

עלות נמוכה ביחס לתועלת שמקבלים

העלות של הגזיבו היא עלות נמוכה שאינה מגיעה כלל לעלויות של מוצרי הצללה קבועים כמו פרגולות עץ או אלומיניום. עם זאת, התועלת שתקבלו היא גדולה מאוד, שכן מדובר במוצר עמיד מאוד ואיכותי הנשאר לאורך זמן. בסופו של דבר אם מסתכלים על כל היתרונות, גזיבו הוא הפתרון הטוב ביותר כיום ולכן מאוד מומלץ לרכוש אותו עבור הגינה. 

לסיכום, אם אתם מחפשים אמצעי הצללה ואתם לא יודעים במה לבחור, אנו ממליצים לכם ללכת ולבדוק לגבי גזיבו אלומיניום לגינה שיש בו מלא יתרונות שיענו במדויק על הצרכים שלכם. 

לעוד פרטים כנסו: https://qtent.co.il

 

Exit mobile version