Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מנהלת משאבי אנוש? יש לנו כמה רעיונות והצעות בשבילך

כיום נהוג בכל חברה לקיים לפחות יום גיבוש אחד בשנה לכלל עובדי החברה. יום שם מנוחה מעומס המיילים, הלקוחות וקבלת משימות חדשות – למעשה, החברה כמעט ומשביתה את עצמה לחלוטין, חוץ ממספר תורנים שנותרים לעבוד, ומוציאה את כל העובדים שלה ליום גיבוש על חשבונה.

ישנם סוגים שונים ומגוונים של ימי גיבוש. יום גיבוש יכול להיות יום של משימות קבוצתיות, כאשר המטרה היא לערבב בין עובדי החברה לצורך גיבוש אמיתי והיכרויות עם אנשים שעד כה לא הכרנו, במיוחד אם מדובר בחברה גדולה שאף פרוסה במספר סניפים.

יום גיבוש יכול להיות יום בו יושבים מול הים, שותים, אוכלים וישנן מספר פעילויות פיזיות שרק מי שמעוניין משתתף השאר השאר יכולים לשבת בצד ולעפעף בריסים

אבל אפשר גם אירוע ממושך יותר – יום גיבוש יכול להיות מספר ימים, נסיעה לבית מלון למשך 3 ימים ויום גיבוש יכול להיות יום ספא, בו יבוצעו עכל מיני טיפולים, בהתאמה לרצון העובדים.

יום גיבוש בספא יחולק לכלל המתקנים- מרבית העובדים ישהו בבריכה, בסאונה ובג'קוזי, כאשר כל עובד בתורו יקבל טיפול- או של מסאג' על סוגיו השונים, או שיאצו, או הידותראפיה.

כמו כן, ספא יכול להעניק גם טיפולי קוסמטיקה לכל המעוניין או המעוניינת, כאשר גם בתחום זה המגוון הוא רחב ואין סופי, שכן ישנה את הקוסמטיקה המסורתית של טיפול פנים בשילוב עם מסאג'ים,

יש את הקוסמטיקה ותחום הלחמת ריסים למשל שהיא רק טיפולי פילינג ועיסוי של עור הפנים ומעט מהגב, ויש את הקוסמטיקה הרפואית שמעניקה טיפולים מעט יותר מעמיקים.

על כן, חברה בה יש למשל כ-100 עובדים, כ-20 מתוכם בכל פעם יקיימו טיפולים ברחבי הספא על פי חלוקה שתקבע מראש, סדר עדיפויות וזמנים, כשבזמן הזה, שאר העובדים שלא עוברים טיפול, יוכלו להנות ממתקני הספא השונים, מאוכל וממנוחה.

יום גיבוש שכזה יבטיח לך, בתור מנהלת משאבי אנוש המארגנת והאחראית (בין השאר) על ארגון יום שכזה, הצלחה כבירה.

קורס הלחמת ריסים – העובדים ירגעו, יהנו, יבלו, יוכלו להתגבש מעט אחד עם השני (עם זה רצונם כמובן) ויוכלו להנות ממגוון רחב של טיפולים, וישובו לעבודה מלאי וחדורי מוטיבציה.

Exit mobile version