Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מנהל אבטחת מידע – לא רק לחברות ענק

אבטחת מידע היא אחד מהדברים החשובים ביותר בכל עסק, בכל ארגון. חולשות של אבטחת מידע יכולות לגרום לאובדן ולגניבה של מידע עסקי. חוסר תשומת לב רגעי יכול להוביל לכך כי וירוסים או רוגלות ישתלטו על מחשבי העסק. איומים ממוחשבים עלולים לגרום לפריצה לתוך מאגרי מידע עסקיים, לגניבה של אמצעי תשלום ובסופו של דבר גם להגשת תביעות על ידי לקוחות לא מרוצים. על מנת להתנהל בחוכמה בסביבה דיגיטלית עתירת איומים, כדי לדעת איך להתגונן מפישינג ומאיומי סייבר כאלה או אחרים, יש לנהל את אבטחת המידע בצורה נבונה ומוקפדת.

Credit: Pixabay.com

מנהל אבטחת מידע

אבטחת מידע נחוצה בכל עסק שרוצה להימנע מתקלות מחשוב ופריצות דיגיטליות, איומים, סוסים טרויאניים, דרישות כופר. על מנת לנהל את אבטחת המידע בצורה שקולה וקפדנית, יש צורך במנהל מקצועי לתחום זה. אך האם רק תאגידים ועסקים גדולים יכולים להרשות לעצמם להעסיק מנהל אבטחת מידע? מסתבר שגם עסקים הרבה פחות גדולים יכולים לעשות זאת, במודל שונה. במקום להעסיק מנהל שכיר, נעזרים במיקור חוץ שניתן על ידי חברת IT מתמחה.

מנהל בעל התמחות באבטחת מידע נושא על כתפיו אחריות עצומה וחשיבות רבה:

  1. הוא מסייע בהגדרת החשיבות של אבטחת מערכות, הטמעת פתרונות ברשתות ובעמדות עבודה.
  2. הוא מסייע בביצוע הגדרות אבטחה שונות והתאמות לאור פיתוחם של איומים חדשים על ידי גורמים זדוניים.
  3. הוא מעביר הדרכות לעובדי העסק, בנושא אבטחה כלליים וגם באיומים ממוקדים שעומדים על הפרק.
  4. הוא נוקט בצעדים לשמירת מאגרי המדע מאובטחים, בין אם בציוד קצה השייך לעסק ובין אם תוך שילוב של פתרונות ענן ושרתים חיצוניים.
  5. הוא מגדיר נכונה פתרונות כגון פיירוול, אנטי וירוס ותוכנות אבטחה המותאמים כולם למערכות המחשוב ולצרכי העסק.

אבטחת המידע חשובה לכם, אתם רוצים להגן על מערכות המחשוב ולמנוע נזקים ותקלות שעולים בכסף רב ועלולים להזיק למוניטין העסקי היקר שלכם? ביתא פתרונות מחשוב בע"מ – עם כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. ניסיון רב במתן שירות מתמשך ואיכותי, למגוון עסקים.

Exit mobile version