Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מנכ"ל חדש לתיאטרון אספקלריא

אחרי 21 שנים כמנכ"ל תיאטרון אספקלריא חגי לובר מפנה את מקומו, ולמנכ"ל התיאטרון התמנה יזהר פלורסהיים. לובר ישמש כמנהל האמנותי של התיאטרון. חגי לובר: "התאטרון עומד מול משימות מופלאות, גדולות ומרתקות" פלורסהיים: "אני שמח להגיע לתיאטרון אספקלריא ולסייע אל מול האתגרים העומדים בפני התיאטרון"

21 שנים לאחר שייסד את תיאטרון אספקלריא הודיע חגי לובר כי הוא מפנה את כיסא המנכ"ל ויתרכז מעתה בניהול האמנותי של התיאטרון. לובר, ייסד את התיאטרון לפני 21 שנים ובמשך השנים כתב ביים ושיחק באינספור הצגות שהפיק והציג התיאטרון. תחת ניהולו עברו מאות שחקנים מכל המגזרים והוא נחשב לאוטוריטה בתחום. את התיאטרון מלווה קהל רב מכל הארץ ומכל המגזרים. קהל שרכש מנויים גם בימי הקורונה.

חגי לובר אמר כי: "לאחר שנה של דממה כפויה, התאטרון עומד מול משימות מופלאות, גדולות ומרתקות. כדי לעשות הכי טוב בשביל קהל התיאטרון הרחב, החלטתי לפצל את התפקיד שלי ולוותר על המנכ"לות. אמשיך להיות על התכנים ועל ההצגות, אחזור להופיע ואתמקד ביצירה. כמנכ"ל יתמנה יזהר פלורסהיים. יזהר, אמן בעצמו, איש מנוסה, יוזם ומלא תשוקת עשיה, בניסיונו המקצועי ניהול תיאטרון, מרכז למוזיקה ומחול ועוד הרבה מיזמים יפים".

חגי לובר ויזהר פלורסהיים. צילום: יחצ תיאטרון אספקלריא

פלורסהיים שהיה עד לאחרונה מנכ"ל תיאטרון הקרון בירושלים ולפני כן מנהל מרכז המוזיקה והמחול גוננים הוא מוזיקאי, מלחין ומפיק מוזיקאלי אמר כי: "לאחר כעשור שנים של ניהול מוסדות תרבות בתחומי המוזיקה, המחול והתיאטרון אני שמח להגיע לתיאטרון אספקלריא ולסייע אל מול האתגרים העומדים בפני התיאטרון במיוחד בימים אלו.

תיאטרון אספקלריא הינו תיאטרון פורץ דרך בהנגשת תרבות וזהות יהודית לכלל המגזרים ומטרתנו להגיע לקהלים רחבים. משימתנו הראשונה עם חזרת המשק לפעילות היא לפתוח את תחום התרבות שלרבים הוא כאוויר לנשימה. אני רוצה להודות לחגי לובר מייסד התיאטרון ומנהלו עד כה ולצוות ההנהלה שבחרו בי ואעשה כמיטב יכולתי להגשים את מטרותינו"

Exit mobile version