Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מסלול טיול באילת עם רכב שכור

אילת

"בואי ניפרד מהאספלט.. בואי לאילת". צילום: Pixabay

לא מעט אנשים בוחרים לצאת לחופשה בעיר אילת. העיר אילת מהווה את אחת מהערים האטרקטיביות ביותר בארץ עבור חופשות. באילת שורר מזג אוויר נוח במרבית עונות השנה, ניתן למצוא בה מגוון רחב של אטרקציות תיירותיות שונות כגון: ים, טיילת, בתי מלון מגוונים ורבים, מתחמי תרבות, בילוי ופנאי ועוד. מלבד זאת, ביקור בעיר אילת מתאים לכל אדם שאוהב נוף וטבע. אם החלטתם שאתם מעוניינים לראות באילת הרבה מעבר לבית המלון שתשהו בו, לים, לטייל ולמצפה התת ימי, כדאי שתשכרו רכב המתאים לטיולי שטח ותבקרו במסלולים באילת המשלבים בהם טבע פראי ונוף מרהיב.

היכן ניתן לטייל באילת עם רכב שכור?

אם החלטתם שאתם מעוניינים לראות באילת יותר ממה שרואים בה נופשים בדרך כלל, כדאי מאוד שתשכרו רכב באילת לטיול במסלולים מדהימים בעיר עצמה ובסביבתה. המסלולים שכדאי לבחור בהם הם:

  1. מסלול סמוך לקניון האדם. מדובר במסלול קל ופשוט יחסית אשר נמשך שעה וחצי בלבד. יחד עם זאת, מדובר באחד המסלולים היפים אשר מאפשרים להיחשף לטבע מרהיב ועוצר נשימה. ניתן להגיע ממש עד המסלול עם הרכב השכור וכמובן ליהנות בדרך לתחילת המסלול מהנוף שבאזור, בתחילת המסלול תרדו בסולמות לנקיק, אשר בו תלכו כמה מאות מטרים. הצבעים, הנוף והטבע שתחשפו אליהם בהליכה בנקיק, יהיו הדבר המופלא ביותר שתראו.
  2. אחת הנקודות המרהיבות ביותר המצויות סמוך מאוד לאילת נקראת: תצפית יואש. ניתן להגיע עם רכב עד לתצפית ולראות את מפרץ אילת, את הר שלמה, הר אסא והר צפחות. הנוף שניתן לראות מהמצפה הוא נוף מדהים אשר יותיר בכם חותם משמעותי של פלא הטבע שלא תוכלו לשכוח.
  3. אם החלטתם לשכור רכב שטח, כדאי מאוד שתבקרו במעלה סיירים. מדובר במסלול מאתגר מאוד המשלב גם בין הליכה רגלית וגם בנסיעה ברכב השטח ששכרתם. במהלך המסלול הטבע יחשף בפניכם בצורה האותנטית והיפה ביותר שיכולה להיות. במסלול ישנן נקודות שונות שכדאי מאוד לעצור ולהתרשם מהן כגון: קניון עתק, נחלים שונים ועוד.
  4. 25 ק"מ צפונית לאילת תמצאו את פארק תמנע. מדובר באחד הפארקים היפים ביותר בארץ. הפארק משלב בו אתרים היסטוריים, נוף ועתיקות. הפארק כולל בו את מיצג מכרות הזמן אשר מציע את ההיסטוריה של המקום וכן, את מקדש האלה המצרית, ציורי הסלע ועוד. במקום תוכלו לבחור בסדנה להכנת מטבעות אשר תעניק לכם אפשרות להתנסות בתחום הכנת מטבעות וכן, תוכלו לשוט בסירת פדלים ולהיחשף לכל מה שהמקום מציע עבורכם.

מדוע דווקא רכב שכור לטיול באילת?

אם יש לכם רכב פרטי ואתם תוהים מדוע לא להשתמש בו עבור טיולים בעיר אילת, כדאי מאוד שתדעו שלא כל רכב מתאים לסוג הטיולים המוזכרים לעיל. לא פעם מדובר בטיולים בשטח, הדורשים רכב מיוחד יותר, המתאים לטיולים מעין אלה. לכן, אם החלטתם לערוך טיול רציני בעיר אילת ובסביבתה, בכל האתרים האטרקטיביים ביותר שיש לה להציע, הרי שכדאי מאוד שתבחרו לשכור רכב איכותי, מתאים לטיולים. כדאי לבחור בחברת השכרה אשר מציעה מחיר משתלם על השכרת הרכב הנחוץ לכם, הכולל בו את הביטוחים והכיסויים השונים אשר חשוב שתהיו מכוסים בהם. כמו כן, חשוב לבחור בחברה אמינה ומוכרת, בעלת מוניטין והמלצות.

אין ספק שיש הרבה מה לראות בעיר אילת ובסביבתה. השכרת רכב המתאים לצרכיכם, במחיר אטרקטיבי ונוח, תאפשר לכם להתוודע בצורה הטובה ביותר לכל האזורים הכי יפים שיש בעיר אילת ובקרבת העיר אילת.

Exit mobile version