Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מסעדות כשרות מומלצות בחיפה

יום טיול בחיפה לא יכול להיקרא "שלם" אם לא ביקרתם לפחות בגנים הבאהיים ואם לא נסעתם בכרמלית. אבל אחרי הטיול, כדאי לדעת שיש גם מקומות טובים לאכול בהם בעיר

חיפה, עיר הנמל הצפונית של ישראל, שופעת אתרי תיירות מעניינים ומקומות שכדאי לבקר בהם: הגנים הבאהיים, הכרמלית, המוזיאון הימי ומוזיאון המדע, טיקוטין, גן האם והטיילת של הכרמל ועוד.

בפני מי שמגיעים לעיר באמצע השבוע ולא בשבתות, ורוצים לסיים את הטיול שלהם בארוחה טובה, מוצע מגוון מסעדות כשרות בחיפה, שלא היה מבייש שום עיר אחרת בישראל.

הסירים של קטי

בעיר התחתית – ממש ליד ואדי סליב – שוכנת מסעדה מקומית נפלאה, שמתאימה גם לטבעונים. מלבד מגוון גדול של סלטים טריים, מציעה לכם כאן קטי תבשילי אוכל ביתי מנחם וטוב, שמוצג בסירים גדולים ויפים (ונקיים) על גבי פלטת החימום בחזית המטבח.

המקום פתוח כל ימות השבוע, מלבד שבת, אבל רק בשעות הבוקר ועד אחרי הצהרים, ופארוק, התרנגול המקומי, מפקח על כל הנעשה במסעדה, ומסתובב בין הסועדים, בחוץ על המדרכה.

קיבוץ גלויות 34,חיפה

טלפון: 053-9375422

א'-ה': 08:00-16:30

ו': 08:00-13:00

צילום: Pixbay

מסעדת BP

מסעדת הבשרים החיפאית החלה את פעילות כמסעדה לאו דווקא כשרה, לפני כ- 15 שנים. מאז היא עברה שינוי גדול, ולא רק שהפכה כשרה, אלא שכל התפריט שלה הורחב והוגדל מאוד.

המקום הפך ממסעדת המבורגרים לביסטרו של ממש, עם מגוון עצום של מנות: ההמבורגרים המשובחים עוד כאן, כמובן, במגוון גדלים ותורות הגשה עם תוספות, אבל יש היום גם סטייקים משובחים, מנות עוף שונות וגם מנות מהמטבח האסיאתי – כולל סושי – למי שלא מתים על בשר או אוהבים. לצד כל אלה יש גם מנות בריאות וסלטים, לצמחונים וטבעונים.

ההסתדרות 157, חיפה

טלפון: 04-8721988

א – ה, 11:30 עד אחרון הלקוחות

ו' – משעה 11:30 עד שעתיים לפני כניסת השבת

מוצ"ש – פתוח לקהל כשעה וארבעים אחרי צאת השבת ועד אחרון הלקוחות

 

צ'יינה ביי

המסעדה הסינית הכשרה, שממוקמת במלון Bay View, מציעה את כל המנות המסורתיות, האהובות, של המטבח האסיאתי. היא קיימת כבר יותר מ- 30 שנה, וזה כשלעצמו יכול להעיד על איכות, שרות טוב ואוכל טעים.

מה לטעום ולאכול? אנחנו ממליצים על מגוון הכיסונים שמוגשים כאן, על הסלטים ועל מנת האווז אננס, שכמותה תתקשו למצוא במקומות אחרים. המסעדה מציעה תפריט ערב, כמובן, אבל למטיילים בחיפה היא מציעה גם תפריט עסקית במחיר נח, שכולל לא רק ראשונה ועיקרית, אלא גם תוספת ושתייה.

מלון Bay View

שדרות הנשיא 101, חיפה

טלפון: 053-8094768

פתוח א' – ה' 12:00-22:00 (סגור בין השעות 16:30-18:30)

יום ו' – 12:00 – 15:30

Exit mobile version