Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מסעדת ביסטרו צרפתית כשרה ברמת גן

במרכז רמת גן, מול קו הרקיע המרשים והיפהפה של תל אביב, שוכן מלון בוטיק וספא המציע אירוח למופת וחוויה קולינרית מלהיבה במסעדת הביסטרו הכשרה אשר פועלת בו. המלון מציע חוויית אירוח ייחודית ואווירה אקסקלוסיבית, מיקום מרכזי ונגיש, חדרי אירוע מעוצבים ומתחם ספא יוקרתי.

המלון מתאים לזוגות רומנטיים מהמגזר הדתי, למשפחות ולאנשי עסקים, קל להגיע ממנו לכל האטרקציות בתל אביב והסביבה, ואפשר גם לבלות במהלך היום בשלל המתקנים שבמלון. כמו כן, אפשר להזמין שולחן במסעדת הביסטרו במקום כדי ליהנות מארוחה נפלאה ומשפע מנות מקוריות מהמטבח הצרפתי הנודע.

ביסטרו בר צרפתי בסטייל אירופאי

ישראלים רבים אוהבים את המטבח הצרפתי ואפילו טסים במיוחד לפריז ולשאר חלקי המדינה כדי לחוות את האוכל הידוע וליהנות מחוויות נפלאות ובלתי נשכחות. אין צורך להחתים דרכון ולארוז מזוודה כדי ליהנות משלל המנות הנפלאות של המטבח הצרפתי, אפשר להזמין שולחן במסעדת הביסטרו המסוגננת והכשרה, ובמרחק קצר מהבית נהנים מארוחה נפלאה.

מסעדת ביסטרו צרפתית ברמת גן מציעה תפריט עשיר ומגוון הכולל מבחר מנות גורמה העשויות כולן מחומרי גלם טריים ואיכותיים בלבד, ובהתאם לעונה. המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות המקומית, ניתן לבלות במקום בכל שעות היום, אורחי המלון זוכים לארוחת בוקר עשירה ומפנקת במסעדה, ולאחר מכן המסעדה משנה אווירה ומציעה תפריט מקורי וייחודי לארוחות צהריים וערב.

כדאי לדעת כי תפריט המסעדה כולל מגוון מנות פתיחה על טהרת המטבח הצרפתי, בשילוב של נגיעות מהמטבח הים תיכוני. בין מנות הפתיחה ניתן למצוא טרטר מוסר ים על קרם חציל, קרפצ'יו לוקוס או שייטל עגל בליווי רוטב רימונים, שקדי עגל בפורט ועוד.

כמו כן, התפריט כולל מנות עיקריות מעולות כמו כבד אווז על מרמלדת שזיף, פילה מוסר ים, פילה לברק המוגש על ניוקי תפוחי אדמה, פילה עגל במשקל 300 גרם ושלל מנות נוספות. לצד המנות כדאי להזמין יין משובח, כוס בירה או קוקטייל. אפשר לבלות במסעדה גם עם דרינק מתפריט האלכוהול ולנשנש מנות פתיחה טעימות.

ביסטרו בר.תמונה באדיבות יח"צ

אווירה אקסקלוסיבית ואוכל טעים

כאשר מחפשים מלון בוטיק במרכז הארץ כדאי לקרוא אודות המקום ולעיין בתמונות של החדרים ומתקני המלון. לחוויית אירוח אקסקלוסיבית ולנופש מושלם כדאי לבחור מלון בוטיק ברמת גן המציע מיקום מרכזי, בריכת שחייה על הגג, טרקלין בר מפואר, מתחם ספא עם תפריט טיפולים גדול ומתקנים חדשים, וכמובן מסעדה איכותית וכשרה המתאימה לבילוי רומנטי, למפגש עם חברים או משפחה ולפגישות עסקיות לאנשי עסקים.

כדאי לדעת כי אורחי המלון יכולים להזמין ארוחות ממסעדת הביסטרו לחדרם כדי ליהנות מארוחה רומנטית באווירה אינטימית. אפשר גם לבלות במסעדה המציעה אווירה מרגיעה ונעימה וחוויה קולינרית מלהיבה. המסעדה נחשבת למקום מצוין לסיום מושלם של היום אחרי יום עמוס בפגישות ובילויים בתל אביב, אפשר להתחיל בבילוי על הבר עם קוקטייל אקזוטי ולאחר מכן ליהנות מארוחה טעימה.

Exit mobile version