Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מציעים נישואין? ככה תעשו את זה יצירתי

יכול להיות שאתם כבר שנים ביחד, אולי מספר חודשים תמימים. ככה או ככה, אין חוקים באהבה, ואנשים לעיתים מציעים נישואין גם לאחר כמה ימים בודדים. אם החלטתם לעשות את זה רשמי ולהתחיל חיים ביחד בתור זוג נשוי, כדאי להציע נישואין בצורה הכי יצירתית שתוכלו לחשוב עליה. הנה כמה טיפים.

מחפשים אחר טיפים להצעת נישואין? ובכן, כל אחד ואחת עושים את זה בדרך שלהם, אבל יש כמה לוקיישנים ודרכים להציע נישואין, שאולי נחשבים יותר רומנטיים. למשל, אמצע הים, אתם על יאכטה, הטבעת נשלפת והאושר בשמיים. אם אתם עומדים להציע נישואין, אחת האופציות עבורכם היא השכרת יאכטה ומוסיקה טובה, יין משובח ותחילת חיים משותפים ביחד.

השכרת יאכטה עבור הצעת נישואין

אף אחד לא חייב לדעת על זה, רק אתה והסקיפר. למי שלא מכיר, כשלוקחים יאכטה השכרה בים, סקיפר הוא בעצם ה"נהג" שלכם, רב החובל של היאכטה. זה אמנם יהיה הסוד המשותף של שניכם, אבל אוטוטו כבר תציעו נישואין ובן או בת הזוג שלכם לא יגידו, אלא יצעקו: כן!

אמנם יאכטות להשכרה זו אופציה מעולה, אבל עבור מי שסובל ממחלות ים, ייתכן שזה רעיון קצת פחות מוצלח. אם ככה, תיקחו את הנושא הזה בחשבון כשאתם מתכננים להציע נישואין באמצע לב ים. הנה עוד כמה טיפים טובים, נמשיך עם הצעת נישואין לרקע ארוחה רומנטית.

הצעת נישואין על רקע ארוחה רומנטית

בשלנים? אם כן, אנחנו מזמינים אתכם להזמין את עצמכם להשקיע קצת! אם יאכטה להשכרה ירדה מהפרק, אתם יכולים לבשל ארוחה שבת או בן הזוג לעולם לא ישכחו. כדאי תמיד להצמיד איזה בקבוק יין טוב, לחכות עד שהוא יסתיים ואז להציע נישואין.

אם בן או בת הזוג משתכרים בקלות מאלכוהול, יהיה כדאי להציע לפני שמסיימים את בקבוק היין. באופן הזה, לשני הצדדים יהיה ברור שההסכמה נעשית בכוונה מלאה, ולא בגלל שמישהו שתה כוסית אחת יותר מדי. צריכים הצעה נוספת? מה לגבי הצע נישואין בכדור פורח?

 תמונה: pexels

הצעת נישואין בכדור פורח ומתחת למים

למי שלא מכיר, בימינו אפשר לשכור כדור פורח ולטייל אתו בשמיים, להביט בנוף מתחתיכם ולהנות מכל רגע. אם יאכטה להשכרה זה רעיון מעולה, הרי שכדור פורח זה אפילו רעיון יותר טוב. תוכלו לשכור כדור פורח לשעה שלמה, וברגע הכי לא צפוי לשאול את השאלה: האם תינשאי לי?

כדורים פורחים הם אופציה מעולה עבור מי שאין לו או לה, פחד גבהים. אם יש לכם פחד גבהים, אתם יכולים גם לשקול להציע נישואין מתחת למים. קחו לעצמכם יום של צלילת שנורקל ותציעו נישואין מתחת למים, זה פשוט קסום. בין אם תחליטו על השכרת יאכטה להצעת נישואין, כדור פורח או צלילה, שיהיה במזל טוב.

Exit mobile version