Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מצלם צ'קים – פתרון יעיל ונוח עבור הנהלת חשבונות

מה זה בדיוק סורק ומצלם צ'קים? כיצד המוצר יכול לסייע לכם בעסק ולייעל את העבודה? למי כדאי לרכוש את המכשיר לצילום ולסריקת צ'קים?

לקראת סוף שנת 2018 הכנסת אישרה את חוק הסליקה האלקטרונית, החוק החדש יחסית מאפשרת לבתי עסק להפקיד צ'קים של הלקוחות באמצעות שידור דיגיטלי וללא צורך להגיע פיזית לסניף הבנק. סורק ומצלם צ'קים הוא מכשיר קומפקטי וקל משקל המיועד בעיקר לעסקים המפקידים לפחות 20 צ'קים בחודש.

מאפיינים עיקריים של סורק ומצלם צ'קים

מכשיר לסריקת וצילום צ'קים נועד לסייע לבעלי העסקים ולחסוך משמעותית בזמן ובמשאבים, המכשיר סורק את הצ'ק במהירות גבוהה וכך נמנעים מטעויות הקלדה, ובנוסף אין צורך ללכת לסניף הבנק כדי להפקיד את הצ'קים בדלפק או באמצעות תיבת שירות. קורא צ'קים הוא פתרון מתקדם וחכם לעסקים מכל הסוגים, המכשיר פופולרי במיוחד בחברות ובבתי עסק בהם מקבלים מספר צ'קים כל יום, ולפחות 10 צ'קים בחודש.

חותמת על הצ'ק. צילום מסך

מאפיינים ותכונות:

כדאי לדעת כי הפקדת הצ'קים באמצעות המכשיר מייעלת את העבודה, חוסכת הרבה מאוד זמן, מונעת טעויות הקלדה העלולות לגרום לעיכובים ולבעיות בתזרים המזומנים, ובנוסף עלות ההפקדה דרך המכשיר זולה יותר. באמצעות המכשיר אפשר לסרוק ולהפקיד את הצ'קים בכל שעה, גם בשעות אחר הצהריים והערב.

איך לבחור מצלם צ'קים?

יש בשוק מגוון דגמים של מצלם צ'קים חד או דו צדדי, עם או ללא קורא כרטיס מגנטי, לכן כדאי לפנות לחברה מובילה המייבאת ומשווקת פתרונות זיהוי ובקרה. כאשר בוחרים סורק ומצלם צ'קים חשוב להתייחס לגורמים הבאים:

יש מכשירים מומלצים שונים, הדגמים האיכותיים ביותר מתוצרת המותג האמריקאי Magtek הם קורא צ'קים משולב עם קורא כרטיסי אשראי, קורא ומצלם צ'קים דו צדדי המתממשק עם כל התוכנות להנהלת חשבונות, קורא ומצלם צ'קים דו צדדי עם מחסנית דיו שחורה, ויש גם מכשיר עם דיו צבעוני.

 

הכתבה באדיבות חברת אי.די פי – החברה המובילה בישראל למוצרי זיהוי אלקטרוניים, למערכות בקרה ולמוצרים בתחום התקשורת. החברה הוקמה ב-1994 ומעבר ליבוא ולשיווק של מוצרי הזיהוי והבקרה החברה עוסקת בפיתוח פתרונות בתחום זה.

Exit mobile version