Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מקדחות ומברגות – כלי חובה בכל בית

תמונה: יחצ

מקדחות ומברגות – כלי חובה בכל בית

מברגים הם כלי עבודה חובה בכל בית. הם משמשים להדק ולשחרר ברגים, ברגים ומסמרים. הסוג הנפוץ ביותר של מברג הוא מברג שטוח אשר יכול לשמש למשימות רבות כמו הסרה או התקנה של ברגים שטוחים.

למברג השטוח יש להב שבדרך כלל בצורתו מלבני עם קצה אחד שטוח והקצה השני מעוגל ומעט מחודד. עיצוב זה מאפשר לו להשתלב בחריצים של ברגים או ברגים בעלי ראש באותו רוחב של הלהב. מברגים הם כלי חיוני למשימות רבות ברחבי הבית. הם משמשים להדק, שחרור או הסרה של ברגים וברגים.

כלי חובה לכל האנדי מן

המברג הוא כלי יד המשמש לסובב ברגים וברגים. לכלי מוט מתכת, שיכול להיות ישר או זוויתי, עם להב שטוח בקצה אחד וקצה מחודד בקצה השני. הלהב עשוי לרוב מפלדה, אך הוא יכול להיות גם מפלסטיק או מחומר אחר.

מברגים הם אחד הכלים החשובים ביותר במשק בית. זה יכול לשמש לתיקון כל דבר, מרהיט ועד אלקטרוניקה.

מברגים מגיעים בצורות וגדלים שונים, אך הנפוצים שבהם הם פיליפס ומברגים שטוחים. גודל המברג תלוי בגודל הברגים שהוא משמש לתיקון. אם אין לך, כדאי לך לצאת ולקנות עוד היום!

קנה לך אחד עוד היום

אחד הכלים החשובים ביותר בכל בית הוא מברגת אימפקט. זהו כלי פשוט אך רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי להשיג משימות רבות. מברג עשוי בדרך כלל ממתכת או פלסטיק, ויש לו שני קצוות: בקצה אחד יש להב שטוח שניתן להחדיר לראש של בורג או בורג, בעוד שבקצה השני יש להב מחודד.

המברג הומצא על ידי פיליפ וו. פראט בשנת 1924. השימוש הראשון בכלי זה היה להרכבת מרכזיות טלפון. זה הפך לפופולרי מכיוון שהוא יכול להסיר ברגים בקלות מבלי לפגוע בהם כמו ששימוש בצבת יעשה, וגם בגלל שניתן להשתמש בו כדי להדק ברגים במקום להשתמש בכלים אחרים כמו פטישים או אזמלים.

Exit mobile version