Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מרטין בוקסדורף- מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנק

הגעתם למצב שאתם לא מצליחים לקבל משכנתא? הבנקים לא מאשרים לכם? לא נורא, כמעט עשרים אחוז מהאנשים שמגיעים לבנקים לבקש משכנתא מגיעים למצב שהבנקים מסרבים. זה בטח לא נעים, אבל בדיוק בשביל זה אני כאן.

שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני משיג משכנתא בבנקים לאנשים שסורבו. בז'רגון המקצועי קוראים לזה מסורבי משכנתא. אבל אל ייאוש, הדברים עדיין לא אבודים, במשך השנים הצלחתי להשיג משכנתאות למאות לקוחות שהבנקים סירבו להם. התפקיד שלי הוא להילחם מדי יום מול הבנקים כדי להשיג לכם משכנתא, אפילו שהבנק סירב.

מרטין בוקשדוף צילום באדיבות המצולם (Small)

מה קורה כשהבנק מסרב?

אחד הדברים שאני תמיד מזהיר מהם, זה להיכנס לפאניקה. אין ספק שסירוב משכנתא זה דבר מלחיץ, אבל האינסטינקט הראשוני שאומר לרוץ לבנקים אחרים, הוא נדבר הכי לא נכון שניתן לעשות. הסיבה היא שאם בנק אחד סירב- אין סיבה שבבנקים אחרים יהיה משהו אחר.

מה כן צריך לעשות?

הדבר הכי נכון הוא למצוא מומחה למשכנתאות של מסורבים, אפילו רק כדי להתייעץ בטלפון. אני יכול להגיד שאני מדי יום מקבל הרבה שיחות כאלו, של אנשים שלאו דווקא רוצים שאני אטפל בהם, אלא לפעמים סתם רוצים לשאול שאלה ולקבל איזה שהיא חוות דעת על המצב שלהם.

אני בשמחה רבה עונה על השאלות, לפעמים האנשים חוזרים כדי לקחת את השירותים שלי ולפעמים לא. אני בסופו של דבר מנסה לעזור. בין אם אתם מחליטים לקחת מומחה למסורבי משכנתא או לא, אני ממליץ בחום להתייעץ עם אחד כזה. לפעמים כמה מילים מעודדות שוות המון כסף.

אם אתם מחליטים להתמודד לבד:

תראו, במצבים כאלו אני כלל לא ממליץ לעשות את הדברים לבד. אבל אם כבר החלטתם לפעול לבד- אני מציע בחום להזמין דוח נתוני אשראי( פשוט לרשום בגוגל: מערכת נתוני אשראי ולהזמין דוח) כדי להבין האם ניתן בעזרת הדוח שלכם לקבל משכנתא בכל זאת. הדוח הוא סיכום הנתונים הפיננסיים שלכם בשנים האחרונות.

נניח והחלטתם לקחת מומחה:

אני אנסה לתאר איך הדברים עובדים כאשר אנשים מגיעים אלי לטיפול במשכנתא שלהם. הדבר הראשון הוא לעשות פגישה חצי שעה בערך, במטרה להבין לעומק את הדברים. הרי המטרה שלי היא להגיע לבנקים ולגרום להם לשנות את ההחלטה שלהם. לצורך כך אני צריך לדעת כמה שיותר דברים על הבעיה שהייתה, מתי היא נפתרה סופית, מה היתרונות שלנו שאני צריך להדגיש, מה החיסרונות שלנו שאני צריך להסתיר וכן הלאה.

כך או אחרת, רצוי מאוד שאני אדע כמה שיותר דברים על הבעיות כדי שתהיה לי את האפשרות להיות מוכן לכל דבר שעלולים להתקיל אותי בו, כאשר אהיה בבנק.

מכאן אני יוצא לבנקים:

כאן למעשה נגמר החלק שלכם, מכאן והלאה אני יוצא לבנקים כדי להפעיל את הקשרים ואת הלחץ שלי על הבנקים ולהשיג לכם אישור משכנתא. הדברים בדרך כלל לוקחים שבוע ימים, כאשר אני חייב לציין שאחוזי ההצלחה שלי מאוד גבוהים.

זה נכון שלא בכל המקרים אני מצליח, זאת האמת. אבל לכל הפחות אני יכול להגיד שאני מחזיר תשובה מאוד מהר ולא מעכב אתכם זמן מיותר עד שתקבלו את התשובה. זה גם חשוב מאוד.

מה קורה אם אני לא מצליח?

חשב לציין משהו. כאשר אני לא מצליח, אני משאיר את הדברים ככה שניתן יהיה להגיש שוב עוד כמה חודשים. המטרה שלי היא לא לסגור דלתות אלא להשאיר את הדברים פתוחים, כך שניתן יהיה להגיש שוב בעוד תקופת זמן קצרה. בפעמים רבות לא הצלחתי בפעם הראשונה אבל לחלוטין הצלחתי בפעם השנייה לאחר כמה חודשים.

המלצות ותשלום:

חשוב לי מאוד לציין, התשלום מתבצע רק אם מקבלים את המשכנתא, כלומר לפי הצלחה. בנוגע להמלצות של לקוחות שלי, ניתן לקרוא כאן המלצות של אנשים. אם תרצו עוד המלצות, אשמח לתת לכם טלפונים של ממליצים נוספים.

מרטין בוקסדורף- 0508116397 או מייל: maratbok@gmail.com

Exit mobile version