Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

משכנתא חוץ בנקאית – למי זה מתאים?

לא מעט אנשים נתקלים בסירוב משכנתא מהבנק ועקב כך אינם יכולים להמשיך התהליך קניית הנכס. לאחר שמיציתם את כלל האפשרויות מול הבנקים ורגע לפני שאתם מתייאשים, חשוב לדעת כי משכנתא חוץ בנקאית יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם. 

מהי משכנתא חוץ בנקאית ולמי היא מתאימה? התשובות לפניכם. 

מה זה משכנתא חוץ בנקאית? 

משכנתא חוץ בנקאית היא למעשה הלוואת משכנתא מגופים פיננסיים חוץ בנקאיים. תהליך לקיחת המשכנתא הוא יחסית דומה לתהליך המקובל בבנקים כך שיש לקבל אישור עקרוני להלוואה המתבסס על נתוני האשראי שלכם, יכולת ההחזר וכדומה, לחתום על המסמכים הנדרשים ולשעבד את הנכס אשר עבורו אתם לוקחים את המשכנתא. 

עקב העובדה שהגופים החוץ בנקאיים אינם כפופים לרגולציה המחמירה של הבנקים למתן הלוואות, לקיחת משכנתא חוץ בנקאית הינה קלה יותר ודרשת תנאים פיננסים ונתוני אשראי גמישים יותר. יחד עם זאת, הריבית במשכנתא חוץ בנקאית צפויה להיות גבוהה יותר בהשוואה לריבית שהבנקים מציעים.

 למי זה מתאים? הפתרון למסורבי הבנקים

 משכנתא חוץ בנקאי מתאימה למי שהבנקים מסרבים לתת לו משכנתא, לאלו המתקשים בהשגת ההון ההתחלתי הנדרש מהבנק ולמסורבי הבנקים בעלי היסטוריית אשראי בעייתית ובעלי "סיכון גבוה".

צילום: Pixabay

כמו כן, משכנתא חוץ בנקאית מתאימה גם למי שאינו מעוניין במשכנתא לטווח ארוך מהבנק ולאנשים בעלי יכולת החזר והון עצמי גבוה. לעיתים, משכנתא חוץ בנקאית יכולה להינתן בתנאים טובים יותר מאשר בבנק ולכן תמיד כדאי לבדוק את כלל אפשרויות המשכנתא מהגופים הפיננסיים השונים. 

לוקחים משכנתא עם ייעוץ המשכנתאות המקצועי של פלאנר

לקיחת משכנתא חוץ בנקאית הינה תהליך מורכב ואינו סטנדרטי כך שמומלץ ואף הכרחי להיעזר בשירותים מקצועיים של ייעוץ משכנתאות. תהליך לקיחת המשכנתא בכלל והמשכנתא החוץ בנקאית בפרט דורשים הכרה והכנה מקצועית ופיננסית על מנת לקבל את תמהיל המשכנתא בתנאים הטובים והמתאימים לכם ביותר.

פלאנר ייעוץ משכנתאות מציעה פתרונות פיננסים מקצועיים לכל אדם המעוניינים בלקיחת משכנתא. יועצי המשכנתאות שלנו מומחים בפתרון בעיות מסורבי משכנתא ובמתן פתרונות יצירתיים לקבלת תמהיל משכנתא מיטבי עבורכם. 

נשמע מסובך? צרו איתנו קשר לשיחת ייעוץ והכוונה ולקבלת פרטים נוספים!

Exit mobile version